Mobiilne klienditugi ja korduma kippuvad küsimused (KKK)

Kuidas teha algust PokerStars Mobile rakendusega?

Milliste seadmetega on võimalik PokerStars Mobile programmi kasutada? Kas PokerStars Mobile Poker töötab ka kõikide Android seadmetega? Kas PokerStars Mobile lahendused on tasuta? Kas PokerStars Mobile Appide kasutamiseks on vaja andmepaketti (internetti)?

Probleemid ühenduvusega

Mul ei õnnestu internetti ühenduda, mida peaksin tegema?

Lähemalt PokerStars Mobile Poker kohta

Kuidas avada konto või alustada mängimist PokerStars Mobile Poker App laudades? Millist ühendust peaksin kasutama? Kus on mul võimalik mängida? Kas läbi PokerStars Mobile Poker lahenduse on võimalik mängida ka pärisrahaga? Kas läbi PokerStars Mobile Poker lahenduse on võimalik mängida ka ZOOM! laudades? Millistes keeltes on võimalik PokerStars Mobile lahenduses mängida?

Mobiilne mängukogemus

Kuidas lisada kontole pilt? Milleks on vajalik otsing? Kas võin läbi Mobile Poker lahenduse teha deposiidi või esitada taotluse väljamakseks? Kuidas saada juurde mänguraha? Miks küsitakse minu asukoha kohta? Kas Mobile Poker appist on mõned lahendused ka puudu? Mille poolest erineb Mobile Poker ja arvutis töötav täisversioon? Kui kasutan 'Võta ühendust klienditoega', kas on võimalik saada vastus mõnele teisele e-posti aadressile, mis pole registreeritud minu PokerStarsi kontole? Kas mul on võimalik vahetada PokerStarsi kontole registreeritud e-posti aadressi läbi Mobile Poker lahenduse? Kuidas töötab 'Mängi nüüd' lahendus? Kas mul on võimalik korraga mängida ka mitmes lauas? Kas võin küsida väljavõtteid mängitud käest? Kas Mobile versiooni ZOOM laudades töötab ka 'Loobu & Vaata' lahendus? Kas võin mängides ka seadmeid vahetada? Kuidas liikuda arvutist mobiili või mobiilist täisversiooni?

Mobile Poker turvalisus

Minu mobiiltelefon varastati - mida peaksin tegema? Kas pean PokerStarsi konto blokeerima? Kui turvaline on PokerStars Mobile Poker lahenduses mängimine?

Probleemid ühenduvusega

Kas mobiiltelefoniga pokkerit mängides võib ette tulla ühenduse katkemist või niiöelda lagimist (aeglast, hakitud ühendust)? Mis juhtub, kui pean mängimise ajal telefonikõnele vastama või tegema telefonis midagi muud?

Tehniline info

Milline ühendus on parem, Wi-Fi või 3G? Kui suur on andmemaht, mis mängimise ajal üles või alla laetakse?

PokerStars Mobile klienditugi

Kuhu saata tagasiside või soovitused?

Arva end välja mobiilse turunduse ja suhtluse nimekirjast

Tagasi Mobiili pealehele.

Apple®, iPad®, iPhone®, iPod touch® ja iTunes® on Apple® Inc. kaubamärgid, mis on registreeritud Ameerika Ühendriikides ja teistes riikides. App Store℠ on Apple® Inc teenusemärk.

Android™ on Google Inc. kaubamärk.

PokerStars Mobile

Mobile

Lae alla PokerStarsi mobiilne rakendus ja võid vaid paari minuti pärast pokkerit mängida kõikjalt, kus soovid. Rakendus töötab edukalt nii iOS kui Android seadmetel ning mobiililaudades võistled sa samade mängijate vastu kui meie täisversioonis.

Veebikassa

Chip Stack

Tee PokerStarsi kontole deposiit otse Android või iOS seadmetele mõeldud mobiilsest kassast. Pokkerimäng nutitelefonist on nüüd veelgi lihtsam!

PokerStars TV

PokerStars TV

Vaata uusi ja juba tuntud PokerStarsi pokkerivideosid. Toome sinuni nii ülevaateid live kui online suurüritustelt, täispikkuses telesaateid ja palju muud põnevat. PokerStars TV rakenduses võid avada isikliku kanali ja vaadata kõiki huvipakkuvaid saateid läbi mobiiltelefoni just sulle sobival ajal.

PokerStarsi kell

PokerStars Clock

PokerStarsi kell teeb koduste pokkeriõhtute korraldamise tunduvalt lihtsamaks ja kiiremaks. Lahenduse hulka kuuluvad lisaks turniirikellale ka mitmeid teised kohandatavad valikuid ja mängude reegleid.