Korduma kippuvad küsimused VIP-poe kohta

Kuidas VIP-poest tooteid tellida? Kas võin tellida internetilehelt või kasutades nutitelefoni või tahvelarvutit? Tegin tellimuse. Millal see kinnitatakse ja teele pannakse? Kui kiiresti tellimused kohale jõuavad? Miks pean teile andma isikliku maksunumbri? Kas VIP poest võib tooteid osta pärisraha eest? Kas tooteid on võimalik tellida mõnele teisele aadressile, kui mu kontole registreeritud? Kas pean tasuma saatmiskulud/maksud? Mis suuruses on riided/mütsid/kotid? Kas võin tagastada või vahetada ümber tooteid, mis olid soodusmüügis või saadaval „Viimase võimaluse“ kategooria all? Kas saan VIP-poe tellimuse tagastada? Kas kinkekaarte on võimalik tühistada, tagastada või ümber vahetada? Kas tooteid saab tellida ka postkontoris asuvasse nimekasti? Kuidas kontrollida tellitud toodete ajalugu? Tellisin mitu toodet samal ajal, kuid need ei saabunud koos. Miks? Mis on vahe on VPPdel ja StarsCoinidel? Kas võin tellimust pärast selle esitamist ka muuta või selle tühistada? Palusin tellimust muuta, kuid midagi ei juhtunud. Miks? Toode, mille kätte sain, oli saanud kahjustada. Mida peaksin tegema? Soovin tellida kohandatud toodet. Kuhu sisestada tekst, mida soovin tootele graveerida/lisada? Kas võin tooted ise tagasi tuua või need ümber vahetada? Tellisin mõned tooted, kuid tellimuste staatus näitab, et need on ikka veel kinnitamisel ning neid pole välja saadetud. Miks?

Kui sul on veel vastamata küsimusi, võta palun ühendust meie kleiditoega.

Cashier

Cashier

Ready to play for real money? Fund your Stars Account quickly and easily with a choice of options, on both desktop or mobile devices.

Rewards Store

Rewards Store

Use your StarsCoin to purchase exclusive items in the Rewards Store.