Kontole registreeritud nime uuendamine

Nime uuendamiseks ava konto, logi sisse ja toimi järgmiselt.

  1. Ava vorm „Võta ühendust klienditoega“ ja sõltuvalt seadmest vali:
    • veebirakenduses/mängukliendis: klõpsa „Abi“ → „Võta ühendust klienditoega“,
    • mobiilirakenduses: ava „Menüü“ (Android) / „Lisavalikud“ (iOS) → „Seaded ja tööriistad“ → „Klienditugi“ → „Võta ühendust klienditoega“,
  2. vali avanenud hüpikaknast „Konto turvalisus ja kinnitamine“ ning seejärel alamkategooria „Laadi üles dokumendid“,
  3. laadi üles koopia isikut tõendavast dokumendist.

Märgi kirja pealkirjaks „Nimemuutus“ ja sisus selgita, miks soovid muutust teha.

Juhul, kui soovid nime muuta, sest oled abiellunud või lahutanud, lisa ka vastav abielu- või lahutustunnistus või muu dokument, mis tõestab endist ja praegust nime.

Kui sul ei õnnestu kontole sisse logida, skanni nõutud dokumendid või tee nendest digipilt ning saada need meile veebisaidi vormi „Võta ühendust klienditoega“ vahendusel.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid