Home / News / Kui palju aega peaksite kõrvale panema erinevate mängude jaoks?

Sõltuvalt sellest, millist pokkerit eelistad mängida, võivad mängud kesta paar minutit kuni paar päeva. Oluline on ka see, et paned kõrvale piisavalt aega, et kindel olla, et saad mängida algusest lõpuni.

Rahalauad või Sit & Go’d sobivad ideaalselt mängijatele, kes otsivad kiiret mängukaarte. MTT on aga tõeliselt vastupidavad.

Töötada välja täpselt, kui kaua iga mäng võtab, ei ole täpne teadus. Selles artiklis anname sulle ligikaudseid arvestusi ja valeemi, mida saad kasutada iga turniiri pikkuse arvutamiseks.

Rahalauad – paindlik

Alustame kõige paindlikuma pokkerimänguga, millel on võimalik mängida. Rahalaudades võid sa võtta istet ükskõik millises lauas, kus see on saadaval. Iga kord, kui soovid lahkuda, võid lihtsalt mängumärgid lauale panna ja liikuda edasi.

See ei ole hea etikett mängida vaid ühe või kahe ringi eest. Tundub, et suure panga võitmisel sinu stäkk otsa lõppeb, on olukord veelgi hullem. Aga tehniliselt ei takista sind miski.

Sõltumata sellest, kas mängid internetis või live-pokkerit, oled sa täiesti paremas seisus, et liikuda lauda või lahkuda. Seega, kui tegemist on rahalaudadega, tehke nagu soovite.

Sit & Go’d – 30 minutit kuni 1 tund 30 minutit

Sit & Go’d Sit & Go turniir) võtavad kasutusele järjest kasvavad pimepanused, kuid niipea, kui turniiriga on liitunud piisav arv huvilisi.

Ühes lauas on kohti kahele kuni üheksale mängijale ning tänu aeglasele struktuurile ei pea sa enam kui tund aega mängima. Kiire struktuur tagab ühe-laua turniiri vaid minutitega.

Ööpäevaringselt toimub ka mitmeid rahalaudu, kus osaleb tavaliselt 18 kuni 45 mängijat. Need mängud võtavad tavaliselt veidi üle tunni algusest lõpuni. Anna endale poolteist tundi, juhuks kui sa lõpuni lähed.

Kiiremad valikud – 5 kuni 30 minutit

Kui sulle meeldivad turniirid, kuid sul on jäänud vaid paar minutit, pakuvad netiplatvormid veelgi kiiremat võimalust nagu Spin & Go’d ja Kick Off.

Spin & Go’d on läbinud mitmeid SNG formaate, kus on kiire pimepanus ja auhinnafond selgub juhuslikult. Kick Off on shootout ehk pearahaga turniir, kuid soovi korral võid end igal hetkel sisse osta ja ulgume.

Mõlemad valikud on suurepärane võimalus vabadele mängijatele, mobiilsetele mängijatele ja isegi tõsistele mängijatele, kes eelistavad lõhkeainetele keskenduda. Anna endale 30 minutit ja tavaliselt saad mängida mitmes mängus.

 

MTT – 2 tundi kuni mitu päeva

Nüüd jõuame laua ärilõppu. Mitme-laua turniirid (MTTd) võivad olla väga suured, et See tähendab, et nende taga on suurimad auhinnad ning et mängud kestavad palju kauem kui üheski teises pokkerilauas.

MTT-de suurus ja pimepanuste struktuur on väga erinevad, mis on väga olulised, kui tegemist on lauaga, mis tõenäoliselt kestab.

  • Turbo – kiiremad pimepanuste tasemed hoiavad mängu põnevil. Turniirid kestavad tavaliselt 4 kuni 8 tundi.
  • Hyper turbod – pimepanused tõusevad hyper-turbodel veelgi kiiremini. Nad pakuvad täielikku turniirikogemust, millega võid mängida umbes 2-4 tunniga.
  • Tavaline – helded pimepanuste tasemed, mis pakuvad rohkem stäki mängu palju kauem. Normaalse struktuuriga MTT-d kestavad tavaliselt 8–12 tundi.
  • Aeglane – see struktuur on tavaliselt mõeldud eriüritustele ja on veelgi heldem. Sellisel juhul kestab turniir tavaliselt mitu päeva.
  • Live mängud – live-pokkeriturniiride puhul kontrolli struktuuri ja küsi turniiri töötajatelt, et neil oleks tekkinud aeg.
  • Arvutab, kui palju aega MTT jaoks kõrvale panna

Puudub täpne valem, mille arvutamisel on kasutusel liiga palju muutujaid. Samas on sul aga üsna hea mõte vaadata mängu kogu mängumärke ja pimepanuste struktuuri.

Mängumärkide summa arvutamiseks võta välja turniiri algstäkk ja korruta see osalejate arvuga. Kui hiline registreerimine suletakse, pead osalejate arvu kohta harima või võtma osa auhinnafondist, kus on garanteeritud.

Seejärel tutvu pimepanuste tasemete ja pimepanuste tõusuga.

Siin läheb asi pisut ähmaseks. Sa ei saa kindlasti kindel olla, millal turniir lõppeb, kuid võid olla üsna kindel, et see hakkab lõppema, kui mängu on alles jäänud 40 suurt pimepanust. Sellisel juhul on heads-up’i mängijatel keskmiselt 20 suurt pimepanust ning iga kokkupõrge on vältimatu.

Järgmisena tuleb välja arvutada ajavahemik, mis kulub pimepanusetasemele jõudmiseks, kuni mängus on veel 40 jalgratast.

Näiteks on mängus 2 000 000 mängumärkide arv. Kui mängus on 40 suurt pimepanust, peab pimepanused olema 25 000/50 000. Pimepanused tõusevad iga 30 minuti järel ning arvestades, et turniiril jõutakse selle krõmpsupunktini, võtab see viis tundi.

Lõpuks lisage kõik planeeritud vaheajad ja natuke aega, et toimida puhvrina oma arvutuses. Meie ülaltoodud näites on 30 minutit vaheaegu, pluss puhver, ja kuus tundi on piisavalt aega, et kõrvale jätta.

Võta endale alati piisavalt aega, et meelepärane pokkeriformaat teha, et saaksid kohe enesekindel olla.

Seotud artiklid

Viimased artiklid