Korduma kippuvad küsimused turvalisuse kohta

Konto ja vanuse kinnitamine ning dokumendid

Milleks isikut tõendavad dokumendid vajalikud on? Kuidas tean, et dokumendid, mida saata kavatsen, on sobivad? Kuidas dokumendid meile kõige paremini saata? Millises failivormingus peaksin dokumendid aadressil verification@pokerstars.ee saatma? Milliseid riiklike pildiga dokumente vastu võetakse? Milliseid dokumente võib saata aadressi tõestuseks? Milliseid dokumente võib saata aadressi tõendamiseks? Tunnen end PokerStarsile dokumente saates ebakindlalt.

Turvalisus – deposiidiga seotud probleemid

Proovisin teha kontole deposiiti, kuid sain teate, et minu kontol on deposiidid ja väljamaksed keelatud.Miks? Olen juba saatnud isikut tõendava dokumendi koopia, kuid mul pole endiselt võimalik deposiiti teha. Miks palutakse mul selgitada seotust mõne teise mängijaga? Miks küsitakse taolisi küsimusi, kui soovin teha deposiiti?

Turvalisus – deposiidi limiidi tõstmine

Kuidas tõsta deposiidi limiite? Kehtestasin endale deposiidi limiidi, kuid ei teadnud, et arvesse lähevad ka eelnevalt tehtud sissemaksed. Kas seda piirangut on võimalik tühistada?

Turvalisus – väljamaksed

Proovin teha väljamakset, kuid mul palutakse võtta ühendust turvalisuse osakonnaga. Proovin teha väljamakset, kuid konto või meetod, mida mulle vaikimisi automaatselt pakutakse, ei kehti enam. Kuidas see kontolt eemaldada nii, et seda kassas enam näha poleks? Esitan väljamakse taotluse PokerStarsi kontole registreeritud riigist erinevast asukohast. Kas peaksin midagi eelnevalt tegema? Mitu ootel väljamakse taotlust võib mul korraga olla? Kas võin ootel väljamakse tühistada? Kas võin pärast väljamakse taotluse esitamist kontole registreeritud postiaadressi muuta? Ma ei leia PokerStarsi kontolt tehingute väljavõtte alt soovitud väljamakset ning ma ei ole saanud ka kinnitust selle tühistamise kohta. Proovin teha väljamakset samale VISA kaardile, mida olen kasutanud deposiitideks. Miks ei näe ma kassas VISA võimalust? Kui kaua võtab väljamakse töötlemine?

Turvalisus – mängijate vahelised ülekanded

Kas mul on võimalik teha pärisraha ülekandeid või neid vastu võtta?

Turvalisus – konto andmete ja informatsiooni muutmine

Kas kontol olevat nime on võimalik muuta? Kuidas muuta PokerStarsi kontol olevat riiki? Kuidas muuta PokerStarsi kontole registreeritud aadressi? Kuidas uuendada sünnikuupäeva? Minu pangakonto number on muutunud. Kuidas seda uuendada?

Turvalisus – üldine informatsioon konto ja selle turvalisuse kohta

Mitu kontot tohib mul olla? Kas võin oma kontot kellegagi jagada või mängida laudades kellegi teiste konto alt? Kuidas kontot sulgeda? Kuidas muuta konto turvalisemaks? Märkasin, et kaks kasutajat mängivad kokku või annavad üksteisele mängumärke (chip dumping). Kellele peaksin sellest teada andma? Mul on tunne, et ühel mängijal on mitu kontot. Kas saate selles osas midagi ette võtta? Kuidas tunda ära võlts e-kirju (spoof, phishing)?

Turvalisus – kontole ligipääs ja probleemid sisse logimisega

Olen unustanud kasutajatunnuse.Mida teha? Unustasin oma salasõna.Kuidas saada meeldetuletust? Ma ei saa end kontosse sisse logida, sest saan sisemise veateate 71/1001. Mida see tähendab? Kui proovin kontosse sisse logida, saan sisemise veateate 102/1001 või 164/1001 või 165/1001 või 109/1001. Mida teha?

Turvalisus – kuidas saada ühendust turvalisuse osakonnaga?

Olen saatnud mitmeid kirju, kuid te pole mulle vastanud. Millal saan oma kirjale vastuse? Kuna security@pokerstars.ee pole mulle vastanud, kirjutan mõnele teisele osakonnale. Pean turvalisuse osakonnast kellegagi rääkima. Mis on nende telefoninumber? Millise vormi pean täitma, kui mul palutakse valideerida krediit-/deebetkaart?

Võlad – negatiivse kontoseisu tagasimaksmine

Minu kontol on negatiivne kontoseis. Kuidas saan selle tagasi maksta? Kassas saadaval olevad deposiidi võimalused on muutunud. Miks? Olen saanud kirja, et mul on võlgnevusi. Kuidas olla kindel, et see on tõsi? Sain kirja võlgnevuse kohta, kuid ma pole kunagi sellist summat kontole lisanud. Millest selline võlgnevus? Sain kirja, et minu võlgnevus on teatud summa sentidega. Ma pole kunagi teinud sentidega sissemakset. Miks pole see summa täisarv?

Vastutustundlik mängimine

Responsible Gaming

Vastutustundlik mängimine on meile südameasjaks ning anname endast alati parima, et tagada positiivne ja meeldiv mängukogemus.

Klienditoe KKK

FAQ

Meie klienditoe meeskond on pannud kirja vastused kõige sagedamini esinevatele küsimustele.

Pokkerimängude KKK

faq games

Vastused PokerStarsi pokkerimängudes korduma kippuvatele küsimustele.

Eripakkumised

Special Offers

PokerStarsist leiad põnevaid pakkumisi aastaringselt. Ootamas on nii rahalised auhinnad, pääsmed parimatele live üritustele kui palju muud põnevat.

Kuidas mängida pokkerit?

How to Play Poker

Tutvu pokkerireeglitega ja vaata, millist nõu anname uutele mängijatele. PokerStarsi 'Kuidas mängida' lehelt leiad ka põhjaliku ülevaate põhistrateegiatest.

Pärisraha mängud

Chip Stack

Tee esimene deposiit ja liitu PokerStarsi pokkerilaudadega. Deposiidi tegemine käib kiirelt ja turvaliselt.