Meie teenuste ja töökorra üldine kirjeldus
Me pakume klientidele hasartmänguteenuseid oma veebisaitide ja mobiilirakenduste kaudu. Sõltuvalt kliendi asukohast ja meie hasartmängulitsentsist võime me pakkuda erinevaid hasartmänge (nt kasiino, pokker, spordikihlveod ja/või loterii).
Me oleme pühendunud digitaalse ligipääsetavuse tagamisele kõikidele kasutajatele. Me püüame järjepidevalt parandada kasutajakogemust ja rakendada oma teenuste osutamisel asjakohaseid ligipääsetavuse standardeid.
Kuidas me ligipääsetavuse nõudeid täidame
Me rakendame järgmiseid meetmeid, et tagada oma teenuste ligipääsetavus klientidele:
Nõuetele vastavuse staatus
Me oleme läbi viinud ligipääsetavuse hindamise ja töötame järjepidevalt eesmärgiga, et leida võimalusi meie veebisaitide ja mobiilirakenduste ligipääsetavuse parandamiseks.
Veebisaite (ja nende mobiilirakendusi) testiti 2025. aasta juunis kooskõla tagamiseks ühtlustatud Euroopa standarditega seoses ligipääsetavuse nõuetega infotehnoloogia toodetele ja teenustele (vastavalt veebisisu ligipääsetavuse suunistega 2.2 ja standardiga EN 301 549 v3.2.1).
Testi viis läbi Deloitte Digital, kasutades valimina valitud veebilehekülgi. Testimistööriistadena kasutati järgnevaid vahendeid: Siteimprove, Google Lighthouse, MAUVE++ ja üksnes klaviatuuriga navigeerimist.
Kolmanda osapoole sisu ja funktsionaalsus
Me võime kasutada kolmandate osapoolte vahendeid, mis integreerivad meie veebisaidil pakutavat sisu, näiteks otseülekanded, kasiino- ja hasartmängumoodulid või reaalajas kihlvedude moodulid. Võimaluse korral me tagame, et need vastavad kohalduvatele nõuetele.
Käesoleva teatise väljatöötamine
Käesolev teatis vaadati läbi ja uuendati 28. juunil 2025.
Tagasiside
Me ootame teie tagasisidet veebisaitide ja mobiilirakenduste ligipääsetavuse osas. Kui teil on ligipääsetavusega seotud probleeme, palun teavitage sellest meid e-posti aadressil accessibility@flutteruki.com.