Kuidas saame abiks olla?

Kontole registreeritud riigi muutmine

Kui oled kolinud uude riiki, logi end Starsi kontosse sisse uuest asukohast.

Seejärel saada meile koopia isikut tõendavast dokumendist ja hiljutisest kommunaalteenuste arvest või pangaväljavõttest, kus on näha sinu täisnimi, uus aadress ja väljavõtte kuupäev (see ei tohi olla vanem kui kolm kuud).

Dokumendid võid tarkvara vahendusel üles laadida järgmiselt:

  1. „Abi“ > „Võta ühendust klienditoega“ > „Ava võta ühendust klienditoega vorm“.
  2. Kategooria: konto turvalisus ja kinnitamine
  3. Alamkategooria: laadi üles dokumendid

Meie meeskond vaatab seejärel dokumendid üle ja võtab sinuga esimesel võimalusel ühendust.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid