Ühenduvusprobleem Androidi mobiilirakenduses

Androidi seadmes meie tarkvaraga ühenduse taastamiseks lähtu järgmistest lihtsatest sammudest:

Internetiühendus

Võib küll tunduda ilmne, kuid alustame internetiühendusest. Kontrolli, et sul on Wi-Fi või mobiilse andmesideühendus. Need ikoonid peaksid olema nähtaval ekraani ülemises osas.

Taaskäivitamine

Järgmisena tuleb Androidi seade välja ja uuesti sisse lülitada.

Uuenduste otsimine

Kui ühenduse probleemid jätkuvad ka pärast taaskäivitamist, kontrolli et kasutad mobiilirakenduse kõige uuemat versiooni. Selleks vali:

„Seaded“ → „Rakendused“ → „Kõik“.

Seejärel vali meie rakendus.

Rakenduse uuesti installimine

Kui uuendust ei ole saadaval või see probleemi ei lahenda, soovitame rakendus uuesti installida. Kõigepealt pead rakenduse seadmest ära kustutama. Seejärel laadi see uuesti alla ja installi.

Võta ühendust klienditoega

Kui probleem ei lahene, saada meile „Võta ühendust klienditoega“ vormi vahendusel järgmine teave ja seejärel vaatame, mida edasi teha:

  • veateade,
  • nutitelefoni/tahvelarvuti mudel,
  • Androidi versioon.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid