Kassa ekraan ei avane (Windows)

Kui sul tekib kassa kasutamisel järgmiseid probleeme:

  • hall pilt ilma tekstita,
  • veateade: Embedded browser error message - 7,
  • kogu vajalik teave on sisestatud, kuid nupul „Deposiit“ klõpsates ei juhtu midagi,

lähtu järgmistest juhistest:

  1. ava Windows Explorer (tegemist on sinu arvuti failide lehitsejaga, MITTE Internet Exploreriga).

    Windows Explorer

    Windows Explorer 2

  2. Kopeeri ja kleebi failireale järgmine viide (asub ekraani ülemises osas):
    %USERPROFILE%\appdata\local\temp\

    Windows Explorer 3

  3. Otsi üles ja kustuta kaust „PokerStarsBrCache“.

    Windows Explorer 4

  4. Ava PokerStarsi mänguklient ja klõpsa kassal, mis peaks nüüd korralikult avanema.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid