Kaardid: põhjused, miks su deposiit tagasi lükati

Teame, et see võib olla väga ärritav, kuid vahel on kõige ilmselgemad lahendused need õiged!

Vahel võib juhtuda, et su kaarditehing lükati tagasi järgmistel põhjustel:

  • Vale teave: kontrolli kaardi andmed üle ja proovi uuesti.
  • Aegunud kaart: veendu, et kaart pole aegunud ega aegu järgmisel kuul.
  • Arvel pole piisavalt raha: veendu, et su kontoseis on piisav ja proovi uuesti.
  • Kaardil on hasartmänguga seotud tehingute piirang: võta pangaga ühendust ja kinnita, et sul on lubatud teha hasartmängu saitidel tehinguid (kood 7995).

Kui soovid kasutada deposiidiks mõnda teist võimalust, ava kassa ja tutvu kõikide valikutega.

Kui soovid, et kaart poleks enam su kiire deposiidi valik, ava kassast„Lisavalikud“„Kiire deposiidi seaded“.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid