Mängimise ajal ühenduse katkemine (Windows)

Kui ühendus on halb vaid meie saidiga või on tegemist pikemaajalise probleemiga, on võimalik, et tegemist on ühenduvuse stabiilsuse veaga, mis ei avaldu teistel veebisaitidel või rakendustes. Selleks, et saaksime leida su probleemile lahenduse, pead meiega jagama teavet kasutusel oleva süsteemi ja ühenduse kohta:

  • operatsioonisüsteem (näiteks Windows Vista, 10 jne),
  • arvuti protsessor (näiteks Pentium 4, 2.4 GHz jne),
  • süsteemi muutmälu ehk RAM (näiteks 512 MB, 1 GB, 2 GB jne),
  • ühenduse tüüp (näiteks sissehelistamisega, kaabel, DSL, satelliit jne),
  • ISP (internetiteenuse pakkuja) ehk firma, kes pakub sulle internetiteenust,
  • ruuter/modem (näiteks D-Link DI-624, Linksys WRTG54GS jne).

Palun saada meile ka logifailid ja tarkvara võrgustaatuse raport (Network Status Report, NSR). Kõige parem on küsida NSR-i kohe, kui oled kaotanud saidiga ühenduse.

Raporti salvestamiseks ja meile saatmiseks käivita programm administraatorina. Selleks tee programmi lühiteel paremklõps ja vali „Käivita administraatorina“. Kui sulle seda valikut ei kuvata, ei ole sa Windowsi konto administraator. Sellisel juhul pead paluma, et arvuti administraator sinu eest sisse logiks.

Kui programm on avatud, vali: „Abi“ → „Näita võrgu staatust“ → „Raport“.

Raport salvestatakse meie tarkvara seadete kausta.

Raporti ja logifailide meile saatmiseks vali tarkvara lobbyst: „Abi“ → „Ava minu seadete kaust“.

Otsi üles fail NetworkStatusReport.log, NetworkStatusReport või NetworkStatus.txt ja kopeeri see töölauale.

Seejärel mine taas lobbysse ja vali:

„Abi“ → „Logifailid“ → „PAKI KOKKU JA SALVESTA“.

Salvesta fail töölauale (pead sinna ise liikuma, sest vaikimisi avatakse tarkvara seadete kaust).

Vali töölaualt NSR-i ja ZIP-fail ja saada need meile. Soovitame seda teha meie tarkvara „Võta ühendust klienditoega“ vormi vahendusel.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid