Otsi logifailid Windowsi või Maci arvutist üles.

Kui sul on konto või meie tarkvaraga probleeme, võime paluda, et sa saadaksid meile tarkvara loodud logifailid. Seejärel vaatame need üle, proovime üles leida veateated või viited probleemide võimaliku põhjuse kohta ja pakkuda asjakohast abi.

Kui võimalik, saada need meile otse tarkvarast. Kui sul ei õnnestu meie tarkvara avada, saad need ise üles otsida:

Windows
  1. Hoia korraga all klahvikombinatsiooni Windowsi nupp + R.
  2. Trüki või kopeeri otsingusse järgmine märksõna ja vajuta sisestusklahvil:
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Otsi üles meie tarkvara kaust ja tee see lahti.
  4. Otsi üles kõik failid, mis lõppevad lühendiga log.0 või .log.1.
  5. Lohista failid töölauale, siis on lihtsam need hiljem üles leida.
Mac OS X
  1. Ava „Finder“ ja klõpsa ekraani ülaosast „Menu“, seejärel „Go“ ja „Go to Folder“.
  2. Trüki või kopeeri otsingusse järgmine märksõna ja vajuta sisestusklahvil:
    ~/Library/Logs
  3. Otsi üles meie tarkvara kaust ja tee see lahti.
  4. Otsi üles kõik failid, mis lõppevad lühendiga log.0 või .log.1.
  5. Lohista failid töölauale, siis on lihtsam need hiljem üles leida.

Saada logifailid meile „Võta ühendust klienditoega“ vormi vahendusel:

„Abi“ → „Võta meiega ühendust“.

Tähelepanu!
Lisa logifailidele kasutajatunnus ja põhjus, miks sa need meile saadad.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid