Logifailide saatmine Windowsi või Maci arvutist

Kui sul on probleeme meie tarkvara või kontoga, võib juhtuda, et palume sul meile saata programmi loodud logifailid. Seejärel vaatame need üle, proovime üles leida veateated või viited probleemide võimaliku põhjuse kohta ja pakkuda asjakohast abi.

On väga oluline, et saadad failid meile esimesel võimalusel, sest need kirjutatakse iga 48 tunni järel üle.

Logifailide leidmiseks ava meie tarkvara (sisse ei pea logima) ja ava lobbyst:

„Abi“ → „Logifailid“ (kirjuta avanenud aknasse oma kasutajanimi ja põhjus, miks sa need meile saadad) → „SAADA LOGIFAILID“.

Logifailid ja su selgitus saadetakse seejärel otse meile.

Soovi korral võid salvestada logifailid ZIP-failina. Selleks vali „PAKI KOKKU JA SALVESTA“. Logifailid salvestatakse seejärel automaatselt kokkupakitud (.zip) failina su kõvakettale. Selleks ava lobbyst:

„Abi“ → „Logifailid“ → „PAKI KOKKU JA SALVESTA“.

Salvesta fail töölauale (võib juhtuda, et pead sinna ise liikuma, sest vaikimisi avatakse seadete kaust).

Saada failid meile „Võta ühendust klienditoega“ vormi vahendusel, mille leiad järgmiselt:

„Abi“ → „Võta meiega ühendust“

Ingliskeelse dokumentide üleslaadimise õppevideo vaatamiseks klõpsa esitamise nupul.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid