Kuidas saame abiks olla?

Logifailide saatmine Windowsi või Maci arvutist

Kui sul on probleeme meie tarkvara või Starsi kontoga, võib juhtuda, et palume sul meile saata meie programmi loodud logifailid. Seejärel vaatame need üle, proovime üles leida veateated või viited probleemide võimaliku põhjuse kohta ja pakkuda asjakohast abi.

Logifailide leidmiseks toimi järgmiselt.

  1. Ava meie tarkvara. (Tähelepanu! Logifailide leidmiseks pole vaja sisse logida).
  2. Vali lobbyst „Abi“ (kui see ei ole nähtaval, klõpsa „Rohkem“).
  3. Vali „Logifailid“ (lisa kirjale Starsi ID ja põhjus logifailide saatmiseks).
  4. Klõpsa valikul „Saada logifailid“ ja seejärel saadetakse logifailid ja selgitus meile juba automaatselt.

Soovi korral võid salvestada logifailid .ZIP failina. Selleks klõpsa nupul „Salvesta logifailid ZIP-failina...“ ning seejärel salvestatakse need automaatselt .zip vormingus sinu arvuti kõvakettale. Selleks lähtu järgmistest juhistest.

  1. Ava lobby.
  2. Vali „Abi“.
  3. Leia valik „Logifailid“.
  4. Vali „Salvesta logifailid ZIP-failina...“.
  5. Salvesta fail töölauale.

Logifailid saad meile edastada „Võta ühendust klienditoega“ vormi vahendusel. Vormi leiad meie mängukliendi täisversioonist (süle- või lauaarvutist mängides) menüüvaliku „Abi“ ja seejärel „Võta ühendust klienditoega“ alt. Mobiilirakenduses asub valik „Seadistused ja tööriistad“ ja seejärel „Klienditugi“ alt.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid