Topeltkontode raport ja konto jagamine

Meile on äärmiselt tähtis, et mängud toimuksid ausalt ja meie eksperdid vaatavad väga põhjalikult üle kõik võimalike topeltkontode kohta saadud teated.

Konto jagamine või kellegi teise kontoga tarkvarasse ja laudadesse sisenemine on rangelt keelatud ning meie kasutajatingimuste rikkumine.

Vajalikud andmed saab meile saata, kui lisad teemareale pealkirjaks „Mitme konto raport“. Vaatame raportis nimetatud kontod põhjalikult üle.

„Võta ühendust klienditoega“ vormi leiad järgmiselt:

Veebileht ja täisversioon

  1. „Abi“
  2. „Võta meiega ühendust“

Mobiilirakendus

Puuduta valikut „Menüü“ (Android) või „Lisavalikud“ (iOS) ja seejärel:

  1. „Seaded ja tööriistad„
  2. „Klienditugi“
  3. „Võta ühendust klienditoega“

Kui kasutad PokerStars Next Geni mobiilirakendust:

  1. Ava mobiiliseadmest meie mobiilirakendus ja logi sisse.
  2. Kontopaneeli avamiseks puuduta ikooni „Konto“.
  3. „Abi“.
  4. „Võta ühendust klienditoega“.

Kui tuvastame, et raportis nimetatud kontod kuuluvad tõesti ühele mängijale, võtame kasutusele asjakohased meetmed. Privaatsusnõuete tõttu ei saa me oma otsuse kohta täpsemat teavet jagada.

*Sellel reeglil on aga mõned erandid. Näiteks, kui oled turniiril ja kaotad internetiühenduse (või tekib mõni teine sinust sõltumatu takistus jätkamiseks), võib mõni sõber turniiri sinu eest lõpuni mängida.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid