Logifailide saatmine nutiseadmest

Kui sul on probleeme meie mobiilirakenduse või Starsi kontoga, võib juhtuda, et palume sul meile saata meie programmi loodud logifailid. Seejärel vaatame need üle, proovime üles leida veateated või viited probleemide võimaliku põhjuse kohta ja pakkuda asjakohast abi.

Esmalt paigalda nutitelefoni või tahvelarvutisse meie mobiilirakendus ja logi sisse. Toksa nupul „Menüü“ (Android) või „Lisavalikud“ (iOS).

  1. „Seaded ja tööriistad“,
  2. „Klienditugi“,
  3. „Saada logifailid klienditoele“,

Logifailid saadetakse meile automaatselt. Palun saada failid meile nii ruttu, kui võimalik, sest neid hoitakse sinu seadme sisemälus vaid ühe päeva.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid