Kuidas küsida tagasi auhinnapoe tellimustega seotud saatekulud

StarsCoinides näidatud hind sisaldab kõiki postikulusid ja makse. Teisisõnu, ei tule sul pärast tellimuse esitamist tasuda mingisuguseid lisatasusid.

Mõnikord harva võivad kohalikud ametiasutused küsida tollitasusid või makse. Need tasud sõltuvad sinu elukohariigist ega sõltu meist. Võimalik, et pead tellimuse kätte saamiseks esitama ka teatud vajalikud dokumendid.

Tähelepanu! Vastutad kõikide kohalike tasude ja/või vajalike dokumentide eest.

Need nõuded on kehtestanud sinu elukohariigi ametiasutused, mitte meie. Enamikel juhtudel pole me võimalikest lisatasudest teadlikud, kui meie mängijad meid neist ei teavita. Kui sa järgmistest nõuetest kinni ei pea, pole meil võimalik StarCoine sinu arvele tagastada.

Maksame hea meelega tagasi kõik saatmisega seotud imporditasud- ja maksud. Kulude tagasimakse küsimiseks võta meiega ühendust ja saada meile järgmised dokumendid:

  • koopia pakis olnud arvest,
  • maksekviitung (kus on selgelt kirjas makstud summa),
  • tõestus, et pakk tuli meilt (inglise keeles pick note),

saada need meile „Võta ühendust klienditoega“ vormi vahendusel, mille leiad järgmiselt:

Veebisait
  1. „Abi“,
  2. „Võta meiega ühendust“.
Mobiilirakendus

Ava „Menüü“ (Android) või „Lisavalikud“ (iOS);

  1. „Seaded ja tööriistad“,
  2. „Klienditugi“,
  3. „Võta meiega ühendust“.
Mängukliendi täisversioon
  1. „Abi“,
  2. „Võta meiega ühendust“.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid