E-posti aadressi valideerimise juhised

Pärast registreerimist saadame sulle e-kirjaga valideerimiskoodi. Kui seda sisendkaustas ei ole, kontrolli kindlasti ka rämpsposti või spämmikausta.

Kui oled valideerimiskoodi kätte saanud, lähtu sõltuvalt seadmest järgmistest juhistest.

Mängukliendi täisversioon
  1. Vali „Seaded“.
  2. Ava „Konto andmed“.
  3. Vali „E-post“.
  4. Klõpsa valikul „Valideeri e-posti aadress“.
  5. Sisesta e-postiga saadetud valideerimiskood.
  6. Klõpsa nupul „Valideeri“.

    Juhised e-posti aadressi valideerimiseks mängukliendi täisversioonis
Mobiilirakendus
  1. Ava „Menüü“ (Android) või „Lisavalikud“ (iOS).
  2. Vali „Seaded ja tööriistad“.
  3. Vali „Konto“ >  „Valideeri e-posti aadress“.
  4. Sisesta e-posti valideerimise aknas e-kirjaga saabunud valideerimiskood
  5. Toksa valikul „Valideeri“

    Juhised e-posti aadressi valideerimiseks mobiilirakenduses

Kui kasutad mobiilirakendust PokerStars Next Gen

  1. Toksa valikul „Konto“.
  2. Vali „Isikuandmed“
  3. Vali „Valideeri e-posti aadress“.
  4. Aknas „Kinnita e-posti aadress“ toksa valikut „Kas said kinnituskoodi?“ Sisesta see siia
  5. Sisesta kood nõutud väljale ja puuduta valikut „Kinnita“.


Kohe, kui see on tehtud, ilmub ekraanile kinnitus, et e-posti aadress on valideeritud ja oled oodatud meie laudadesse.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid