Teavitus kasutaja seadete välise muutmise kohta

Hüpikaken avanes ilmselt valesti salvestatud seadete tõttu. Näiteks juhul kui mänguklient suleti ebatavaliselt

  • elektrikatkestuse,
  • arvuti taaskäivitamise tõttu või
  • muul tavapäratul põhjusel.

Samuti võib teade mängukliendi järgmisel käivitamisel ilmuda seetõttu, et kolmanda osapoole tarkvara (näiteks PokerTracker 4, Hold'em Manager 2 vms) muutis tarkvara seadete faili.

Kui sa ei kasuta meie tarkvaraga paralleelselt ühtegi jälgimistarkvara ja sa pole tarkvara tavatul moel sulgenud, kuid hüpikaken ilmub sellele vaatamata, saada meile palun mängukliendi logifailid.

  1. Ava meie tarkvara (logifailide saatmiseks ei pea sisse logima),
  2. vali lobbyst „Abi“ (kui see ei ole nähtaval, klõpsa „Lisavalikud“),
  3. vali „Logifailid“ (lisa kirjale Starsi ID ja põhjus logifailide saatmiseks),
  4. klõpsa valikul „Saada logifailid“ ja failid ning selgitus saadetakse meile automaatselt.

Võid valida ka „Salvesta logifailid ZIP-failina...“ ning seejärel salvestatakse need .zip vormingus sinu arvuti kõvakettale. Selleks toimi järgmiselt:

  1. ava lobby,
  2. vali „Abi“,
  3. leia valik „Logifailid“,
  4. vali „Salvesta logifailid ZIP-failina...“,
  5. salvesta fail töölauale (pead sinna ise liikuma, sest vaikimisi avatakse seadete kaust).

Logifailid saad meile edastada „Võta ühendust klienditoega“ vormi vahendusel. Vormi lingi leiad meie veebisaidilt, kui valid „Abi ja klienditugi“ ja „Võta meiega ühendust“ või või mängukliendi „Abi“ menüü.

On tähtis, et saadaksid failid meile nii ruttu, kui võimalik, sest neid hoitakse kõvakettal vaid ühe päeva.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid