Tere tulemast auhinnapoodi

Kas otsid võimalust teha endale väike kingitus? Miks mitte, oled selle ära teeninud! Starsi poe ja auhinnapoe tootevalikus on nii riided, erinevad tarvikud kui ka online-auhinnad, mis muudavad mängukogemuse veelgi põnevamaks.

Stars Store

Starsi pood – ostud internetis

Sõltumata sellest, kas tähistad suurt võitu või otsid ideaalset kingitust, Starsi poest leiad kindlasti midagi sobivat.

Klõpsa allpool asuvatel linkidel ja tutvu meie tootevalikuga, kust leiad nii luksuskaupa, pokkeriga seotud tooteid kui ka eksklusiivsete kaubamärkide riideid ja tarvikuid.

Rewards Store

Auhinnapood – vaheta StarsCoinid preemiate vastu

Kogu Stars Rewardsi liikmena StarsCoine ja vaheta need seejärel mitmete online preemiate vastu, mis muudavad su mängukogemuse veelgi paremaks. Online piletid ja palju muud on nüüd saadaval. StarsCoinide eest saad rohkem mängida ja tagatud on suurem väärtus ja palju lõbusaid hetki!

Klõpsa allpool asuval lingil või otsi auhinnapood üles mobiilirakendusest või meie täisversioonist (ehk süle- või lauaarvutist mängides) valiku „Minu Stars“ alt.

Korduma kippuvad küsimused

Kas sa ei leia küsimusele vastust? Vaata abikeskusesse või võta ühendust klienditoega.

Kuidas käib auhinnapoest tellimine?

Kas võin tellida internetilehelt või kasutades nutitelefoni või tahvelarvutit?

Tegin tellimuse. Millal see kinnitatakse ja teele pannakse?

Kui kiiresti tellimused kohale jõuavad?

Miks pean teile andma isikliku maksunumbri?

Kas auhinnapoest võib tooteid osta ka raha eest?

Kas tooteid on võimalik tellida mõnele teisele aadressile, kui mu kontole registreeritud?

Kas pean tasuma saatmiskulud/maksud?

Mis suuruses on riided/mütsid/kotid?

Kas võin tellimuse tagastada?

Kas tooteid saab tellida ka postkontoris asuvasse nimekasti?

Kuidas kontrollida tellitud toodete ajalugu?

Tellisin mitu toodet samal ajal, kuid need ei saabunud koos. Miks?

Kas võin tellimust pärast selle esitamist ka muuta või selle tühistada?

Palusin tellimust muuta, kuid midagi ei juhtunud. Miks?

Toode, mille kätte sain, oli saanud kahjustada. Mida peaksin tegema?

Kas võin tooted ise tagasi tuua või need ümber vahetada?

Tellisin mõned tooted, kuid tellimuste staatus näitab, et need on ikka veel kinnitamisel ning neid pole välja saadetud. Miks?

Mis juhtub, kui kedagi pole paki saabumise ajal kodus?

Kas lähtute oma tegevuses eetilise vastutuse poliitikast?