Tere tulemast auhinnapoodi

Kas otsid võimalust teha endale väike kingitus? Miks mitte, oled selle ära teeninud! PokerStarsi poe ja auhinnapoe tootevalikus on nii riided, erinevad tarvikud kui ka online-auhinnad, mis muudavad mängukogemuse veelgi põnevamaks.

PokerStars Store

PokerStarsi pood – ostud internetis

Sõltumata sellest, kas tähistad suurt võitu või otsid ideaalset kingitust, PokerStarsi poest leiad kindlasti midagi sobivat.

Klõpsa allpool asuvatel linkidel ja tutvu meie tootevalikuga, kust leiad nii luksuskaupa, pokkeriga seotud tooteid kui ka eksklusiivsete kaubamärkide riideid ja tarvikuid.

Rewards Store

Auhinnapood – vaheta StarsCoinid preemiate vastu

Kogu Stars Rewardsi liikmena StarsCoine ja vaheta need seejärel mitmete online preemiate vastu, mis muudavad su mängukogemuse veelgi paremaks. Online piletid ja palju muud on nüüd saadaval. StarsCoinide eest saad rohkem mängida ja tagatud on suurem väärtus ja palju lõbusaid hetki!

Klõpsa allpool asuval lingil või otsi auhinnapood üles mobiilirakendusest või meie täisversioonist (ehk süle- või lauaarvutist mängides) valiku „Minu Stars“ alt.

Korduma kippuvad küsimused

Kas sa ei leia küsimusele vastust? Vaata abikeskusesse või võta ühendust klienditoega.

Kuidas käib auhinnapoest tellimine?

  1. Ava Starsi konto ja logi sisse.
  2. Ava menüü „Minu Stars“.
  3. Klõpsa nupul „Auhinnapood“.
  4. Tutvu valikuga, vali meelepärane toode ja kui soovid seda endale tellida, klõpsa nupul „Osta toode“.
  5. Avaneb uus aken, kus on näha tellimusvorm. Seal saad teha järgnevat:
    1. Valida koguse.
    2. Kinnitada, et ülaltoodud aadress on õige. Kui tegemist on vale aadressiga, saad teha vajalikud muudatused või valida uue aadressi.
    3. Kinnitada või uuendada telefoninumbrit. Tähelepanu! Kui tegemist on sinu esimese tellimusega, pead enne tehingu lõpetamist edastama meile ka telefoninumbri koos suunakoodiga.
    4. Sisesta isiklik maksukood (kui vajalik).
  6. Klõpsa „Järgmine“.
  7. Loe läbi ekraanile ilmunud hoiatus. Kui sa pole ekraanil ilmunud infoga nõus ja soovid tellimuse tühistada, vajuta nupul „Tühista“. Kui soovid jätkata, vali „Nõustun ülaltoodud tingimustega“.
  8. Järgmisena avaneb aken kinnitusega. Vajuta „Kinnita“. Enne tellimuse kinnitamist on sul veel võimalik minna tagasi ja uuendada toote värvi, kogust ning aadressi ja telefoninumbrit. Soovi korral võid tellimuse ka tühistada.
  9. Nüüd saadetakse sulle automaatne kiri tellimuse kinnitusega. Palun kontrolli, et kirjas toodud teave oleks õige.

Tähelepanu! Tooted ei pruugi olla müügil kõikides riikides ja sõltuvalt su elukohast võivad tellitud kaubale lisanduda tolli- ja muud kohalikud maksud. Lisaks võib juhtuda, et sinult küsitakse enne kaupade väljastamist vajalikke dokumente.

Vastutad täies mahus kõikide kohalike tasude ja/või vajalike dokumentide esitamise eest. Kui otsustad nõudeid eirata, teed seda omal vastutusel. Me ei tagasta StarsCoine, kui otsustad koduriigi nõudeid kaupade kätte saamiseks eirata.

Kas võin tellida internetilehelt või kasutades nutitelefoni või tahvelarvutit?

Auhinnapoe leiad mobiilirakendusest menüüvaliku „Minu Stars“ alt. Mobiilirakenduse kasutajad saavad tavaliselt osta poest turniiripileteid ja rahalisi soodustusi. Muudeks ostudeks tuleb kasutada mängukliendi täisversiooni ehk logida sisse süle- või lauaarvutist. Kui sul ei ole võimalik mängukliendi täisversiooni kasutada ja soovid, et teeksime tellimuse sinu eest, saada palun kiri klienditoele ning lisa järgmine teave:

  • täisnimi,
  • postiaadress,
  • telefoninumber,
  • soovitud tooted.

Tegin tellimuse. Millal see kinnitatakse ja teele pannakse?

Tellimuse võime kinnitada juba kolme tunni möödudes, kuid üldiselt sõltub see tellitud toodetest ja päevast, millal tellimuse esitasid. Näiteks turvapulkade tellimusi kinnitatakse kord nädalas. Nädalavahetusel esitatud tellimused võetakse vastu esmaspäeval või teisipäeval.

Kui kiiresti tellimused kohale jõuavad?

Auhinnapoe tellimuse tarneaeg sõltub sinu elukohariigist:

PiirkondKohaletoimetamise aeg paki teelepanekust
Ühendkuningriik  3–5 päeva
Euroopa 7–10 päeva
Ülejäänud maailm  10–15 päeva

Kui tellimus pole sinuni jõudnud ettenähtud ajavahemikus, võta ühendust klienditoega. Vastasel juhul eeldame, et pakk on edukalt kohale toimetatud.

  • Kas võin lisatasu eest saada toote kätte kiiremini? 

    Ei. Kahjuks ei paku me ekspressteenust ning meil pole võimalik teha erandeid. Kõik tellimused toimetatakse kohale samas ajavahemikus.
  • Mis juhtub, kui ma ei saanud oma tellimust kätte, kuid ei andnud sellest varem kokkulepitud ajavahemiku raames märku? 

    Kui pakki pole meile tagasi saadetud, ei ole meil kahjuks võimalik kompenseerida enam kui kuue nädala (tellimuse esitamise hetkest) vanuseid tellimusi. Seepärast võta meiega kindlasti kohe ühendust, kui pakk pole enne mainitud ajavahemiku jooksul sinuni jõudnud. Seejärel saame uurida, mis võiks olla paki hilinemise põhjuseks.

Miks pean teile andma isikliku maksunumbri?

Tegemist on kohaliku nõudega ning enne seda pole meil võimalik saadetist kullerile üle anda. Seda teavet on meil vaja ainult sinu tellimuse kinnitamiseks ning selle kasutamisel juhindume täpselt andmekaitse seadustest.

Kas auhinnapoest võib tooteid osta ka raha eest?

Ei. Küll aga võid raha eest tooteid osta PokerStarsi poest.

Kas tooteid on võimalik tellida mõnele teisele aadressile, kui mu kontole registreeritud?

Jah. 

Kui soovid, et saadaksime toote mõnele teisele aadressile, tee tellimus nagu tavaliselt ja sisesta uus aadress väljale „Kasuta teist aadressi“. Palun ÄRA MUUDA kontole registreeritud aadressi. On väga tähtis, et uuel aadressil oleks keegi, kes saab paki vastu võtta. Võib juhtuda, et meil pole võimalik piirangute tõttu teatud tooteid mõnda teise riiki saata ja seetõttu ei ole see valik saadaval.

Kas pean tasuma saatmiskulud/maksud?

Tellitud toodetega ei kaasne lisatasusid. Kõik saatmiskulud ja -maksud on juba hinna siis. 

Sõltuvalt sinu elukohast võib juhtuda, et enne tellimuse kätte saamist pead tasuma tollimaksud. Lisaks võib juhtuda, et sinult küsitakse enne kaupade väljastamist vajalikke dokumente.

Vastutad täies mahus kõikide kohalike tasude ja/või vajalike dokumentide esitamise eest. Kui otsustad nõudeid eirata, teed seda omal vastutusel. Me ei tagasta StarsCoine, kui otsustad koduriigi nõudeid kaupade kätte saamiseks eirata. 

See on küll väga ebatõenäoline, kuid kui toll küsib lisatasu, kompenseerime need kulud ja kanname summa su arvele. Selleks pead meile saatma pakiga kaasas olnud arve koopia, tasutud tollimaksude kviitungi (seal peab olema selgelt kirjas makstud summa) ning tõestuse selle kohta, et tellimuse saatjaks olime meie (saadetise teatis). Võta ühendust klienditoega ja oleme sulle hea meelega abiks.

Mis suuruses on riided/mütsid/kotid?

Suuruste tabeli leiad toote kirjelduse alt. Kontrolli mõõdud kindlasti hoolikalt üle, sest suurused võivad erineda.

Kas võin tellimuse tagastada?

Võta ühendust klienditoega ja küsi toote tagastamiseks luba, sest sellega kaasnevad kindlad reeglid ja piirangud. 

Kui tellisid toote vales suuruses, võid eseme tagastada, kuid pead tasuma saatmiskulud. Seepärast tutvu enne toote tellimist kindlasti hoolikalt nii suuruste kui ka muu lisainfoga.

Kui said meilt tellitud tootest erineva kauba, võib juhtuda, et pead selle meie kulul tagasi saatma. Õige toode saadetakse sulle seejärel tasuta. Võta ühendust klienditoega ja oleme sulle hea meelega abiks.

Palun pea meeles, et kui saadad toote tagasi ilma originaal-tootenumbrita ja/või meie loata, pole meil võimalik tagastada StarsCoine ega saata asendustoodet.

Kas tooteid saab tellida ka postkontoris asuvasse nimekasti?

Tellimusi ei saa saata nimekasti. Pakk on võimalik saata vaid sellele aadressile, kus kellelgi on võimalik see isiklikult vastu võtta.

Kuidas kontrollida tellitud toodete ajalugu?

  1. Ava mängukliendi täisversioon ja logi end Starsi kontole sisse (tellimuste ajalugu ei ole veel rakenduses veel saadaval).
  2. Klõpsa nupul „Minu Stars“.
  3. Klõpsa nupul „Auhinnapood“. Avaneb uus hüpikaken.
  4. Klõpsa üleval vasakul asuval vahekaardil ja seejärel avaneb aken, kus leiad valiku „Tellimuste ajalugu“. Sellel klõpsates avaneb hüpikaken, kus on kirjas kõik tehtud tellimused.

Tellisin mitu toodet samal ajal, kuid need ei saabunud koos. Miks?

Mõned tooted saadetakse erinevatest ladudest ning seepärast võivad need saabuda eraldi.

Kas võin tellimust pärast selle esitamist ka muuta või selle tühistada?

Jah. Kui tellimuse staatuseks on märgitud „Uus“ võid selle kassast tühistada. Kui soovid tellimust muuta, pead selle esmalt tühistama ning seejärel uuesti esitama.

Kui tellimus on esitatud, saadetakse sulle selle kohta kinnitav e-kiri. Palun kontrolli kirjas olev teave hoolikalt üle. Seejärel tellimus kinnitatakse ning saadetakse välja. Sõltuvalt tootest kinnitatakse tellimusi kas kord nädalas või iga päev.

Tähelepanu! Võib juhtuda, et kinnitame tellimuse juba kolme tunni möödudes. Kui tellimus on kinnitatud, pole seda võimalik enam tühistada ega muuta.

Palusin tellimust muuta, kuid midagi ei juhtunud. Miks?

Juhul kui me tellimuse muudatusi ei kinnita, ei saa me lubada, et antud muutus ka tehti või tellimus tühistati.

Toode, mille kätte sain, oli saanud kahjustada. Mida peaksin tegema?

Palun võta kohe ühendust meie klienditoega ja lisa kirjale järgmised andmed:

  • tellimuse number,
  • toote nimi,
  • kullerfirma,
  • toote viga,
  • tootest tehtud foto.

Kui meieni on jõudnud kõik vajalikud andmed, saame tekkinud probleemi üle vaadata. Sõltuvalt tootest võib juhtuda, et pead katkise toote meile tagasi saatma.

Kas võin tooted ise tagasi tuua või need ümber vahetada?

Ei.

Meie ladu ei võta vastu isiklikult kohale toodud esemeid ega tegele toodete ümbervahetamisega. Tooted pead tagasi saatma aadressil, mille meie auhinnapoe esindaja sulle andis.

Niipea, kui oleme algses seisukorras toote kätte saanud, tagastame Starsi kontole StarsCoinid või saadame sulle asendustoode (sõltuvalt varem sõlmitud kokkuleppest).

Palun ära helista otse lattu, sest neil ei ole võimalik jagada mingisugust teavet. Sealt pole ka võimalik tooteid osta.

Kõik küsimused saada palun klienditoele.

Tellisin mõned tooted, kuid tellimuste staatus näitab, et need on ikka veel kinnitamisel ning neid pole välja saadetud. Miks?

Kõik meie laod ei kasuta tellimuste kinnitamisel sama meetodit. Kui toote staatus ei näita, et see on posti pandud, ei tähenda see seda, et see pole juba sinu poole teel. Täpsemat teavet oma tellimuse kohta saad klienditoelt.

Mis juhtub, kui kedagi pole paki saabumise ajal kodus?

Tavaline post

Kui sinu pakk pandi teele tavapostiga, saadetakse see kohalikku postkontorisse.

Paki täpne teekond ja ajavahemik võib riigiti erineda, kuid tavaliselt tuuakse saadetis su ukse taha kaks korda ning kui kedagi pole kodus, viiakse see kohalikku postkontorisse ning sulle jäetakse vastav teatis. 

Kaardil on kirjas kuupäev ja aeg, millal postiljon pakiga käis, ning kohaliku postkontori lahtiolekuajad. Samuti leiad sealt teavet selle kohta, mis kuupäevast saad pakile järele minna ning mõnikord on seal kirjas ka viitenumber.

Mõnel juhul on võimalik paki kojutoomiseks kokku leppida uus aeg, kuid tihti pead sellele ise postkontorisse järele minema. Tavaliselt hoitakse pakki postkontoris kuni kaks nädalat ning pärast seda saadetakse see auhinnapoodi tagasi.

Kuller/tähtsaadetis

Kui saadetis pandi teele kulleriga, saadetakse sulle jälgimiskood ning saad paki teekonda kulleri internetilehel ise jälgida. Paki kohaletoimetamise korraldab kuller.

Tavaliselt proovitakse pakki üle anda kaks või kolm korda ning iga kord jäetakse sulle kaart, kus on kirjas kuupäev ja aeg, millal kuller käis. Seal on näha ka jälgimiskood, kohaliku kontori aadress, telefoninumber ning mõnikord ka aeg, millal kuller tagasi tuleb.

Kui kuller on käinud juba mitu korda ning sind pole kodus olnud, viiakse pakk kohalikku kontorisse ning seejärel pead nendele helistama ning leppima kokku uue sulle sobiva aja.

Tavaliselt hoitakse pakki kontoris kuni kaks nädalat ning kui sinuga pole võimalik ühendust saada, saadetakse see auhinnapoodi tagasi.

Kas lähtute oma tegevuses eetilise vastutuse poliitikast?

Jah. Oleme suurim online pokkerituba ning anname endast parima, et hoida kõrget taset kõiges, millega tegeleme. Seepärast tagame ka selle, et meie kaup oleks toodetud vastutustundlikult ning kõrgetele eetikastandarditele vastavalt. Anname endast parima, et kõik kolmandad osapooled, kes meie bränditooteid valmistavad, oleksid sama pühendunud ja lähtuksid oma tegevuses täpselt samadest eetilistest standarditest kui meie.

Kolmanda osapoole allhangetele kehtivad rahvusvaheliselt tunnustatud eetilised standardid („ESU“). ESU tegeleb mitmete eetilise toodete hankega seotud probleemidega ning tänu sellele võime olla kindlad, et meie bränditooteid valmistavaid isikuid koheldakse õiglaselt, austusega ning nad saavad palka vastavalt piirkonnas kehtivatele seaduslikele nõuetele. Nad saavad võimaluse töötada keskkonnas, mis hindab ja on võtnud omaks nende kultuurilised, etnilised ja filosoofilised erinevused. ESU üheks peamiseks nõudeks on, et töötajad vastaksid minimaalsele legaalsele vanusepiirangule ja oleme äärmiselt selgesõnaliselt ja rangelt alaealiste ja/või sundtööjõu kasutamise vastu, sinna hulka arvestatakse ka vanglate tööjõud, sunnitöö, inimkaubandus ning vaba tööjõu piiramine. ESU nõuete alla käib ka töökoha ohatuse ja turvalisuse tagamine ning et kõik töötajad saaksid regulaarselt palka ja nad saaksid tasu ka ületundide eest. Samuti on väga oluline, et töötunnid oleksid piiratud ning töötajatele oleks tagatud vastuvõetavad töötingimused ja turvaline keskkond.

Viimaks on meil tänu ESU standarditele võimalik teostada tootjate tehastes perioodiliselt, etteteatamata kontrolle ning kontrollida ja dokumenteerida nende vastavust ESU nõuetele. Tagame ka selle, et meie kolmanda osapoole tootjad suudaksid kohe meie inspektsioonides välja toodud puudujäägid kõrvaldada.