Kas otsid võimalust teha endale väike kingitus? Miks mitte, oled selle ära teeninud. PokerStarsi poe ja auhinnapoe tootevalikus on nii riided, erinevad tarvikud kui ka online-auhinnad, mis muudavad mängukogemuse veelgi põnevamaks.
Sõltumata sellest, kas tähistad suurt võitu või otsid ideaalset kingitust, PokerStarsi poest leiad kindlasti midagi sobivat.
Klõpsa allpool asuvatel linkidel ja tutvu meie tootevalikuga, kust leiad nii luksuskaupa, pokkeriga seotud tooteid kui ka eksklusiivsete kaubamärkide riideid ja tarvikuid.
Kogu PokerStars Rewardsi liikmena StarsCoine ja vaheta need seejärel mitmete online preemiate vastu, mis muudavad su mängukogemuse veelgi paremaks. Online piletid ja palju muud on nüüd saadaval. StarsCoinide eest saad rohkem mängida ja tagatud on suurem väärtus ja palju lõbusaid hetki.
Klõpsa allpool asuval lingil või otsi auhinnapood üles mobiilirakendusest või meie täisversioonist (ehk süle- või lauaarvutist mängides) valiku „Minu auhinnad“ alt.
Tähelepanu! Tooted ei pruugi olla müügil kõikides riikides ja sõltuvalt su elukohast võivad tellitud kaubale lisanduda tolli- ja muud kohalikud maksud. Peale selle võib juhtuda, et enne kaupade väljastamist küsitakse sinult vajalikke dokumente.
Vastutad täies mahus kõikide kohalike tasude ja/või vajalike dokumentide esitamise eest. Kui otsustad nõudeid eirata, teed seda omal vastutusel. Me ei tagasta StarsCoine, kui otsustad eirata koduriigi nõudeid kaupade kätte saamiseks.
Auhinnapoe leiad mobiilirakendusest menüüvaliku „Minu auhinnad“ alt. Mobiilirakenduse kasutajad saavad tavaliselt osta poest turniiripileteid ja rahalisi soodustusi. Muudeks ostudeks tuleb kasutada mängukliendi täisversiooni ehk logida sisse süle- või lauaarvutist. Kui sul ei ole võimalik mängukliendi täisversiooni kasutada ja soovid, et teeksime tellimuse sinu eest, külasta meie abikeskust ja leia parim viis, et meiega ühendust võtta. Vajad järgmist teavet:
Tellimuse võime kinnitada juba kolme tunni möödudes, kuid üldiselt sõltub see tellitud toodetest ja päevast, millal tellimuse esitasid. Näiteks turvapulkade tellimusi kinnitatakse kord nädalas. Nädalavahetusel esitatud tellimused võetakse vastu esmaspäeval või teisipäeval.
Auhinnapoe tellimuse tarneaeg sõltub sinu elukohariigist:
Piirkond | Kohaletoimetamise aeg paki teelepanekust |
---|---|
Ühendkuningriik | 3–5 päeva |
Euroopa | 7–10 päeva |
Ülejäänud maailm | 10–15 päeva |
Kui tellimus pole sinuni jõudnud ettenähtud ajavahemikus, võta meiega abikeskuse kaudu ühendust. Vastasel juhul eeldame, et pakk on edukalt kohale toimetatud.
Tegemist on kohaliku nõudega ning enne seda pole meil võimalik saadetist kullerile üle anda. Seda teavet on meil vaja ainult sinu tellimuse kinnitamiseks ning selle kasutamisel juhindume täpselt andmekaitse seadustest.
Ei. Küll aga võid raha eest tooteid osta PokerStarsi poest.
Jah.
Kui soovid, et saadaksime toote mõnele teisele aadressile, tee tellimus nagu tavaliselt ja sisesta uus aadress väljale „Kasuta teist aadressi“. Palun ÄRA MUUDA kontole registreeritud aadressi. On väga tähtis, et uuel aadressil oleks keegi, kes saab paki vastu võtta. Võib juhtuda, et meil pole võimalik piirangute tõttu teatud tooteid mõnda teise riiki saata ja seetõttu ei ole see valik saadaval.
Tellitud toodetega ei kaasne lisatasusid. Kõik saatmiskulud ja -maksud on juba hinna sees.
Sõltuvalt sinu elukohast võib juhtuda, et enne tellimuse kätte saamist pead tasuma tollimaksud. Peale selle võib juhtuda, et enne kaupade väljastamist küsitakse sinult vajalikke dokumente.
Vastutad täies mahus kõikide kohalike tasude ja/või vajalike dokumentide esitamise eest. Kui otsustad nõudeid eirata, teed seda omal vastutusel. Me ei tagasta StarsCoine, kui otsustad eirata koduriigi nõudeid kaupade kätte saamiseks.
See on küll väga ebatõenäoline, kuid kui toll küsib lisatasu, kompenseerime need kulud ja kanname summa su arvele. Selleks pead meile saatma tasutud tollimaksude kviitungi (seal peab olema selgelt kirjas makstud summa) ning tõestuse selle kohta, et tellimuse saatjaks olime meie (saadetise teatis). Külasta meie abikeskust ning aitame sind meeleldi.
Suuruste tabeli leiad toote kirjelduse alt. Kontrolli mõõdud kindlasti hoolikalt üle, sest suurused võivad erineda.
Tagastuse kinnitamiseks võta meiega abikeskuse kaudu ühendust, sest mõnel tootel on kindlad reeglid ja piirangud.
Kui tellisid toote vales suuruses, võid eseme tagastada, kuid pead tasuma saatmiskulud. Seepärast tutvu enne toote tellimist kindlasti hoolikalt nii suuruste kui ka muu lisainfoga.
Kui said meilt tellitud tootest erineva kauba, võib juhtuda, et pead selle meie kulul tagasi saatma. Õige toode saadetakse sulle seejärel tasuta. Külasta meie abikeskust, leia parim viis, et meiega ühendust võtta ja aitame sind meeleldi.
Palun pea meeles, et kui saadad toote tagasi ilma algse tootenumbrita ja/või meie loata, pole meil võimalik tagastada StarsCoine ega saata asendustoodet.
Tellimusi ei saa saata nimekasti. Pakk on võimalik saata vaid sellele aadressile, kus kellelgi on võimalik see isiklikult vastu võtta.
Mõned tooted saadetakse erinevatest ladudest ning seepärast võivad need saabuda eraldi.
Jah. Kui tellimuse staatuseks on märgitud „Uus“, võid selle kassast tühistada. Kui soovid tellimust muuta, pead selle esmalt tühistama ning seejärel uuesti esitama.
Kui tellimus on esitatud, saadetakse sulle selle kohta kinnitav e-kiri. Palun kontrolli kirjas olev teave hoolikalt üle. Seejärel tellimus kinnitatakse ning saadetakse välja. Sõltuvalt tootest kinnitatakse tellimusi kas kord nädalas või iga päev.
Tähelepanu! Võib juhtuda, et kinnitame tellimuse juba kolme tunni möödudes. Kui tellimus on kinnitatud, pole seda võimalik enam tühistada ega muuta.
Juhul kui me tellimuse muudatusi ei kinnita, ei saa me lubada, et antud muutus ka tehti või tellimus tühistati.
Külasta kohe meie abikeskust ja leia parim viis, et meiega ühendust võtta. Vajad järgmiseid andmeid:
Kui meieni on jõudnud kõik vajalikud andmed, saame tekkinud probleemi üle vaadata. Sõltuvalt tootest võib juhtuda, et pead katkise toote meile tagasi saatma.
Ei.
Meie ladu ei võta vastu isiklikult kohale toodud esemeid ega tegele toodete ümbervahetamisega. Tooted pead tagasi saatma aadressil, mille meie auhinnapoe esindaja sulle andis.
Niipea, kui oleme algses seisukorras toote kätte saanud, tagastame Starsi kontole StarsCoinid või saadame sulle asendustoote (sõltuvalt varem sõlmitud kokkuleppest).
Palun ära helista otse lattu, sest neil ei ole võimalik jagada mingisugust teavet. Sealt pole ka võimalik tooteid osta.
Kõik küsimused saada palun läbi meie abikeskuse.
Kõik meie laod ei kasuta tellimuste kinnitamisel sama meetodit. Kui toote staatus ei näita, et see on posti pandud, ei tähenda see seda, et see pole juba sinu poole teel. Täpsemat teavet tellimuse kohta saad meie abikeskusest.
Tavaline post
Kui sinu pakk pandi teele tavapostiga, saadetakse see kohalikku postkontorisse.
Paki täpne teekond ja ajavahemik võib riigiti erineda, kuid tavaliselt tuuakse saadetis su ukse taha kaks korda ning kui kedagi pole kodus, viiakse see kohalikku postkontorisse ning sulle jäetakse vastav teatis.
Kaardil on kirjas kuupäev ja aeg, millal postiljon pakiga käis, ning kohaliku postkontori lahtiolekuajad. Samuti leiad sealt teavet selle kohta, mis kuupäevast saad pakile järele minna ning mõnikord on seal kirjas ka viitenumber.
Mõnel juhul on võimalik paki kojutoomiseks kokku leppida uus aeg, kuid tihti pead sellele ise postkontorisse järele minema. Tavaliselt hoitakse pakki postkontoris kuni kaks nädalat ning pärast seda saadetakse see auhinnapoodi tagasi.
Kuller/tähtsaadetis
Kui saadetis pandi teele kulleriga, saadetakse sulle jälgimiskood ning saad paki teekonda kulleri internetilehel ise jälgida. Paki kohaletoimetamise korraldab kuller.
Tavaliselt proovitakse pakki üle anda kaks või kolm korda ning iga kord jäetakse sulle kaart, kus on kirjas kuupäev ja aeg, millal kuller käis. Seal on näha ka jälgimiskood, kohaliku kontori aadress, telefoninumber ning mõnikord ka aeg, millal kuller tagasi tuleb.
Kui kuller on käinud juba mitu korda ning sind pole kodus olnud, viiakse pakk kohalikku kontorisse ning seejärel pead nendele helistama ning leppima kokku uue sulle sobiva aja.
Tavaliselt hoitakse pakki kontoris kuni kaks nädalat ning kui sinuga pole võimalik ühendust saada, saadetakse see auhinnapoodi tagasi.
Jah. Oleme suurim online pokkerituba ning anname endast parima, et hoida kõrget taset kõiges, millega tegeleme. Seepärast tagame ka selle, et meie kaup oleks toodetud vastutustundlikult ning kõrgete eetikastandardite järgi. Anname endast parima, et kõik kolmandad osapooled, kes meie bränditooteid valmistavad, oleksid sama pühendunud ja lähtuksid oma tegevuses täpselt samadest eetilistest standarditest kui meie.
Kolmanda osapoole allhangetele kehtivad rahvusvaheliselt tunnustatud eetilised standardid („ESU“). ESU tegeleb mitmete eetilise toodete hankega seotud probleemidega ning tänu sellele võime olla kindlad, et meie bränditooteid valmistavaid isikuid koheldakse õiglaselt, austusega ning et nad saavad palka piirkonnas kehtivate seaduslike nõuete järgi. Nad saavad võimaluse töötada keskkonnas, mis hindab ja on võtnud omaks nende kultuurilised, etnilised ja filosoofilised erinevused. ESU üheks peamiseks nõudeks on, et töötajad vastaksid minimaalsele legaalsele vanusepiirangule ja oleme äärmiselt selgesõnaliselt ja rangelt alaealiste ja/või sundtööjõu kasutamise vastu, mille hulka arvestatakse ka vanglate tööjõud, sunnitöö, inimkaubandus ning vaba tööjõu piiramine. ESU nõuete alla käib ka töökoha ohutuse ja turvalisuse tagamine ning et kõik töötajad saaksid regulaarselt palka ning et nad saaksid tasu ka ületundide eest. Samuti on väga oluline, et töötunnid oleksid piiratud ning töötajatele oleks tagatud vastuvõetavad töötingimused ja turvaline keskkond.
Viimaks on meil tänu ESU standarditele võimalik teostada tootjate tehastes perioodiliselt etteteatamata kontrolle ning kontrollida ja dokumenteerida nende vastavust ESU nõuetele. Tagame ka selle, et meie kolmanda osapoole tootjad suudaksid kohe meie inspektsioonides välja toodud puudujäägid kõrvaldada.