Kui sul on probleeme meie tarkvaraga, nagu näiteks:
See võib tähendada, et meie tarkvaral pole Windowsis vajalikke lubasid. Probleemi peaks lahendama meie tarkvara täielik uuesti installimine.
Toimi järgmiselt:
Tee enda seadetest ja mängija märkmetest (kui sa neid kasutad) varukoopia. Nende failinimed on:
Mängija märkmete fail on näha vaid siis, kui oled teinud teiste mängijate kohta pokkerilaudades märkmeid või lisanud neile silte. Kui sa kaasmängijate kohta märkmeid ei kogu, tee varukoopia vaid seadete failist.
Selleks ava võimaluse korral meie tarkvara ja lähtu järgmistest sammudest:
„Abi“ → „Ava minu seadete kaust“
otsi failid üles ja kopeeri need ajutiselt kindlasse kohta;
kui sa tarkvara avada ei saa, pead faili(de) leidmiseks seadete kausta ise üles otsima;
kui failidest on koopia tehtud, desinstalli meie tarkvara.
„Sätted“ → „Rakendused“ → „Rakendused ja funktsioonid“.
Leia otsinguribalt või rippmenüüst üles meie tarkvara, märgista valik ja klõpsa nupul „Desinstalli“.
Järgmiseks kustuta kõik meie tarkvara kausta jäänud programmifailid. Vaikimisi on vajaliku kausta asukohaks C:\Program Files (x86)\PokerStars\
Samuti pead kustutama seadete failid. Nende failide leidmiseks ava seadete kaust (vaata esimest sammu). Kui oled kausta leidnud, kustuta kõik selles olevad failid.
Veendu, et kasutad Windowsi kontot, millel on administraatori õigused.
Vaata, et kasutajakonto kontroll (User Account Control, UAC) oleks sisse lülitatud:
kui liugur on seatud valikule „Vaikimisi“ (Default), liigu järgmise sammu juurde; kui ei, siis sea liugur valikule „Vaikimisi“, vajuta „OK“ ja taaskäivita arvuti.
Laadi meie veebisaidilt alla meie tarkvara installifail.
Installi tarkvara vaikekataloogi C:\Program Files (x86)\.
Kui soovid kasutajakonto kontrolli ilma seda välja lülitamata vaigistada, aitab sind kolmanda osapoole tarkvara. Selle leidmiseks sisesta Google’i otsingusse märksõna „UAC silent mode“ (kasutajakonto kontrolli vaikne režiim).
Pärast tarkvara uuesti installimist taasta kindlasti ka salvestatud failid:
„Abi“ → „Ava minu seadete kaust“.
Sulge tarkvara, kopeeri fail „notes.user.xml“ tagasi kausta. Kui sul palutakse mõni fail üle kirjutada, siis nõustu.
Kui see probleemi ei lahenda, võib turvalisuse tarkvara meie tarkvara tööd segada. Sellisel juhul anna meile teada, millist turvalisuse tarkvara sa kasutad ja mis on selle versioon. Teisisõnu kas tulemüürid, veebifiltrid või viirusetõrje (nt Kaspersky, Norton Internet Security jne).