Teata vestlusega seotud probleemidest

Meie platvormil on korraga avatud väga palju laudu ja vestluseid ning seetõttu sõltume vestlusega seotud rikkumiste avastamisel mängijatest nagu sina. Vestlusega seotud rikkumisest saad meile teada anda järgmiselt:

Veebisait
  1. „Abi“
  2. „Võta meiega ühendust“
Täisversioon (süle- või lauaarvutis)
  1. „Abi“
  2. „Võta meiega ühendust“
Mobiilirakendus
  1. Puuduta menüüd (Android) või „Lisavalikuid“ (iOS):
  2. „Seaded ja tööriistad“ → „Klienditugi“ → „Võta ühendust klienditoega“
PokerStars Next Gen
  1. Puuduta konto ikooni ja seejärel:
  2. „Abi“ → „Võta ühendust klienditoega“.

Pärast vormi avamist vali keel ja seejärel:

  • Kategooria: pokker
  • Alamkategooria: teata vestluse rikkujast

Sisesta teade (lisa koopia kasutajatunnusest ja vestlusest) ja klõpsa „Saada“.

Pea vestluse rikkumistest teatades meeles, et

  • sinu raporti vaatab üle meie vestluste meeskond ja seetõttu on oluline, et valid kontaktvormilt õige kategooria ja alamkategooria. Muude küsimuste korral vali erinev kategooria.
  • Vestluslogide üle vaatamisel loeme läbi kõikide mängijate saadetud sõnumid ja teeme otsuse alles pärast seda. Privaatsusnõuete tõttu ei saa me tehtud otsust sinuga jagada.
  • Home Gamesi laudades vestluse reeglid üldiselt ei kehti.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid