poker

Probleemid meie mobiilirakenduse heliga

Kõigepealt kontrolli, kas mobiilirakenduses on heli sisse lülitatud.

„Konto“ → „Seaded“ → „Heli“

Kui heli ei ole aktiveeritud, lülita see sisse. See peaks taastama mängu tavapärased helid.

Kui probleem ei kao, taaskäivita mobiilsideseade.

Kui heli on endiselt probleemne:

  1. sulge kõik teised taustal avatud rakendused;
  2. ühenda juhtmega või Bluetooth-kõrvaklapid lahti.

Kui sul on endiselt probleeme, anna meile teada:

  • Kas heli töötab teistes rakendustes?
  • Mis on sinu seadme mark, mudel ja operatsioonisüsteemi versioon?

Viimaks saada meile mobiilirakendusest logifailid:

Konto ikoon → „Abi“ → „Saada logifailid klienditoele“ → „SAADA LOGIFAILID“

Tähelepanu.
Saada failid meile esimesel võimalusel, sest need kirjutatakse iga 48 tunni järel üle.

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?