Kuidas saame abiks olla?

Veateade: oled sisse logitud teisest seadmest...

Kui proovid sisse logida arvutist või mobiiliseadmest ning näed veateadet „Tundub, et oled end mõnest teisest arvutist sisseloginud...“, on tekkinud olukord, mida kutsutakse hangunud sisselogimiseks.

See on tavapärane mängijate puhul, kes jätavad konto sisse logituks ja kelle ühendus katkeb seejärel serveri taaskäivitamise tõttu. Samuti näevad seda veateadet sageli mängijad, kes kasutavad mobiilirakendust või veebiklienti ning sulgevad rakenduse enne, kui on sellest välja loginud.

Seetõttu veendu mobiilirakendust või veebiklienti kasutades, et klõpsad enne selle sulgemist valikul „Logi välja“. Tekkinud probleemi lahendamiseks võta meiega klienditoe kontaktvormi vahendusel ühendust. Seejärel saame su välja logida. Vormi leiad meie mängukliendi täisversioonist (süle- või lauaarvutist mängides) menüüvaliku „Abi“ ja seejärel „Võta ühendust klienditoega“ alt. Mobiilirakenduses asub valik „Seadistused ja tööriistad“ ja seejärel „Klienditugi“ all.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid