Kuidas saame abiks olla?

Mängijate kohta tethud märkmeid või silte ei salvestata korralikult

Veendu esmalt, et sulged sessiooni lõpetamisel meie tarkvara õigesti, sest märkmed/sildid (sildid ja märkmed on ühed failis) salvestatakse kõvakettale ainult tarkvara sulgemisel.

  • Märkmeid hoitakse sinu arvutis mitte meie serverites, seega ei tule need arvuti vahetamisel ka automaatselt kaasa.
  • Kui märkmed ei salvestata korralikult ka pärast seda, kui oled tarkvara õigesti sulgenud, proovi muuta märkmete faili sihtkausta.

Võimalik, et märkmete faili sihtkaust on kirjutuskaitstud (sageli on näiteks kaitstud kaust Programmifailid).

Selle parandamiseks ava meie tarkvara ja vali:

  1. „Seaded“,
  2. „Pokkerimäng“,
  3. „Mängija märkmed“,
  4. „Muuda kausta“.

Vali näiteks „Minu dokumendid“ või muu kaust, mis ei asu Programmifailide või AppData all. Sedasi lood uue märkmete faili uues asukohas ja edaspidi salvestatakse märkmed/sildid sinna.

Kui see probleemi ei lahendanud, küsi täiendavat abi „Võta ühendust klienditoega“ vormi kaudu. Viite vormile leiad mängukliendis „Abi“ alt või meie veebisaidi jaotisest „Kontakt“.

Tagasiside

Kas said siit oma küsimusele vastuse?

Seotud abimaterjalid