poker

„Tunne oma klienti“ verifikatsiooni protsess

Millal pean oma konto verifitseerima?

Kõik meie mängijad peavad dokumentidega kinnitama oma vanuse, isiku ja aadressi. See tuleneb meie litsentsi ja õiguslikest nõuetest.

Seda verifitseerimist kutsutakse „Tunne oma klienti“ ehk Know Your Customer (KYC) protsessiks. See võib juhtuda igal etapil, mitte ainult registreerimisel või esimese deposiidi tegemise ajal.

KYC-i verifitseerimine aitab meil kaitsta mängijaid ja luua turvaline keskkond. Peame veenduma, et:

  • Haavatavatel mängijatel, näiteks alaealistel, pole ligipääsu meie teenustele.

  • Igal mängijal on konto.

  • Vähendame pettuste või topeltkontode ohtu.

  • Konto on loonud päris isik, kellel on aktiivne e-posti aadress.

  • Kui vaja, saame mängijatega ühendust võtta.

Sarnaselt klassikalistele kasiinodele palume sul oma isik verifitseerida ja hoolitseme selle eest, et meie mängijad oleksid need, kes nad väidavad.

Mängijate isiku ja vanuse kinnitamiseks kasutame elektroonilisi vahendeid, kuid 100% meie mängijatest ei saa elektrooniliselt kinnitada. Mõnikord peame KYC eesmärgil nägema sinu dokumente.

Mis dokumente ma saatma pean?

Sõltuvalt sinu registreerimisriigist või litsentsist võime võtta vastu erinevaid dokumente.

Isiku tõendamine (ID)

Me võtame vastu järgmiseid:

  • pass;
  • juhiluba;
  • ID-kaart.

Kui sa ühtegi ülalmainitud dokumenti saata ei saa, võtame vastu ka järgmisi dokumente:

  • kaitseväe ID-kaart;
aadressi tõestus (POA);

Saada meile üks järgmistest:

  • Kommunaalarve (gaasi-, vee-, elektri-, interneti- või televisiooniarve), mis ei ole vanem kui kuus kuud. Me ei saa kindlustusdokumente vastu võtta.
  • Juhiluba
  • Panga väljavõte - mitte vanem kui kolm kuud.
    Aadressi tõestuseks ei võta me vastu veebipankade väljavõtteid. Need on näiteks Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd jne.
  • Krediitkaardi väljavõte - mitte vanem kui kolm kuud.
  • Üürileping (kuupäeva ja allkirjaga).
  • Tööandja kiri.
  • Maksuameti või riigiameti kiri.
  • Kodukindlustuse või mootorsõiduki kindlustuse tunnistus (mitte vanem kui 12 kuud).
  • Ungaris elavate mängijate puhul Ungari aadressikaart.
  • Järgmised riigid aktsepteerivad sisepassi ehk propiskat:
    • Valgevene
    • Ukraina
    • Usbekistan
    • Armeenia
  • Rootsi mängijad:

    • Võtame vastu ainult rahvastikuregistri dokumendi väljavõtteid.

Kui sul pole ühtegi neist dokumentidest, saada meile üks järgmistest:

  • Finantsalane kiri. Näiteks kaubanduslik akreditiiv, ülekantav panga krediiditõend, investeerimistõend.
  • Kohaliku omavalitsuse kiri.
  • Riigiasutuse kiri.
  • Sotsiaalkindlustuse dokument.
Panga-/krediitkaardi dokumendid.

Esikohale seame andmeturbe ja järgime maksekaartide valdkonna andmeturbe standardi (PCI DSS) reegleid.

Enne dokumendi saatmist veendu, et:

  • Näha on vaid kaardi esimesed kuus ja viimased neli numbrit. Ülejäänud numbrid peavad olema maskeeritud, kaetud või loetamatud, näiteks 444444****4444.
  • Sa ei saada meile koopiat krediit- või deebetkaardi tagaküljest.
  • Kui sul on internetipanga väljavõte, veendu, et:
    • Saadad väljavõtte kuvatõmmise, kus on näha sinu nimi, konto andmed avatuna ja mille väljastamise kuupäev ei tohi olla vanem kui kolm kuud.
    • Sinu kaardi number on kaitstud, nagu eespool mainisime.
    • Kuvatõmmisel peab olema näha seadme täielik ekraan ja URL.
  • Kui pangaväljavõttel krediit-/deebetkaardi numbreid näha ei ole, saada meile näidis, kus on näha viimased kasutajakontole tehtud tehingud.
Näited lubatud isikut tõendavatest dokumentidest
Isikut tõendav dokument

Piltidel olevad näod on hägustatud andmekaitse eesmärgil. Need pildid on vaid näideteks. Veendu, et sinu nägu on piltidel selgelt nähtav.

FR isikut tõendava dokumendi näideFR isikut tõendava dokumendi näide1

IT isikut tõendava dokumendi näideIT isikut tõendava dokumendi näide1

UA isikut tõendava dokumendi näideUA isikut tõendava dokumendi näide 1

juhiluba;

Piltidel olevad näod on hägustatud andmekaitse eesmärgil. Need pildid on vaid näideteks. Veendu, et sinu nägu on piltidel selgelt nähtav.

FR juhiloa näideFR juhiloa näide1

RO juhiloa näideRO juhiloa näide

UA juhiloa näideUA juhiloa näide1

pass.

Piltidel olevad näod on hägustatud andmekaitse eesmärgil. Need pildid on vaid näideteks. Veendu, et sinu nägu on piltidel selgelt nähtav.


UA passi näideCA passi näide

Isiku tõendamine (ID)

Me võtame vastu järgmiseid:

  • Pass
  • Juhiluba
  • ID-kaart

Kui sa ühtegi ülalmainitud dokumenti saata ei saa, võtame vastu ka järgmisi dokumente:

  • Kaitseväe ID-kaart
Teisi isikut tõendavaid dokumente, mida me saame sinu elukohariigi või litsentsi kohaselt vastu võtta:
Hispaania

Hispaanias elava Hispaania kodaniku/mittekodaniku vastuvõetavad dokumendid:

  • ID-kaart
  • Pass
  • Elamisluba (mittekodanikele)

Hispaanias mitte elava mittekodaniku vastuvõetavad dokumendid:

  • ID-kaart
  • Pass
  • Juhiluba
  • Mehhiko valimiskaart

Sobivad dokumendid: Hispaania mittekodanik, kes ei ela Hispaanias ja ei saa meile saata ülalmainitud dokumente:

  • Kaitseväe ID-kaart
Prantsusmaa

Vastuvõetavad isikut tõendavad dokumendid:

  • Juhiluba
  • ID-kaart
  • Pass
  • Elamisluba
Teisi isikut tõendavaid dokumente, mida me ei saa sinu elukohariigi või litsentsi kohaselt vastu võtta:
Belgia
    • Juhiluba
Tšehhi
    • Kaitseväe ID
Saksamaa
    • Juhiluba
Hispaania
    • Varjupaigataotleja kaart
    • Juhiluba – kui oled juba kontol registreerinud kodakondsuse või riigi.
Prantsusmaa
    • Kaitseväe ID
    • Tööluba
Kreeka
    • Juhiluba
    • Elamisloakaart
India
    • Kaitseväe ID
    • Alaealise PAN-kaart
Ontario
    • Sotsiaalkindlustuskaart
Portugal
    • ID digitaalne rahakott

    • Tööluba

Rumeenia
    • Käsitsi kirjutatud esialgsed ID-d.
Rootsi
    • Isikunumbrita isikutunnistused

Aadressi tõestus (POA)

Me ei võta vastu järgmiseid:

  • Palgateatis
  • Mobiiliarved
  • Arved
  • Arsti vastuvõtu dokumendid või haiguslehed
  • Ajakirjade tellimused
  • Veebipankade väljavõtted Need on näiteks Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd jne.
Teisi POA dokumente, mida me ei saa sinu elukohariigi või litsentsi kohaselt vastu võtta:
Hispaania
    • HU aadressikaart.
    • Saksamaa ID tagakülg.
    • RU pass - Propiska
Prantsusmaa
    • ID tagaküljed
    • RIB või pangaväljavõtted
    • Finantsasutuse kirjad
    • Eluasememaks
Kreeka
    • Juhiluba
Rootsi
    • Kommunaalarve nagu gaasi-, vee-, elektri-, interneti- või televisiooniarve
    • Pangakonto väljavõte
    • Valitsuse või kohalike omavalitsuste kirjavahetus
    • Kindlustusdokumendid, mis kehtivad veel kuni kolm kuud
    • Finantsasutuse kirjad
    • Tööandja kiri või palgateatis
    • Üürilepingute arved
    • Arsti vastuvõtu dokumendid
    • Ajakirjade tellimused
    • Mobiiliarved
Ühendkuningriik
    • Ülikooli registreerimine
    • Ajutine juhiluba
Me ei võta vastu dokumente, millel on probleeme kujutise kvaliteediga
Hägused dokumendid

Tekst peab olema selge ja pilti peab olema kõrge eraldusvõimega.

Hägune IT isikut tõendav dokument

Fotokoopiad

Me ei võta vastu fotokoopiaid.

fotokoopia näide

Kärbitud

Dokumendi kõik neli nurka peavad olema nähtaval, kaasa arvatud MRZ kood või dokumendi number.

Kärbitud PP näide

Loetamatu/varjatud teave

Dokumendil olev oluline teave peab olema nähtaval, kaasa arvatud sünnikuupäev ja dokumendi number.

varjatud teabe näide

Mida te KYC dokumentide saatmisel vaatate?

ID-de puhul peame nägema järgmist:

  • sinu täisnimi,
  • sünnikuupäev,
  • väljastamise kuupäev või aegumiskuupäev;
  • kogu dokument;
  • sinu allkiri.

POA puhul peame nägema järgmist:

  • sinu täisnimi;
  • sinu praegune aadress;
  • dokumendi kuupäev (see ei tohi olla vanem kui kolm kuud).
Mis dokumentide vorminguid vastu võetakse?

Dokumente võid saata järgmistes vormingutes:

  • skaneeritud koopiad;
  • originaaldokumendi digipildid (kui pilt on selge);
  • kuvatõmmised, nagu ülal kirjeldatud.
  • Fotod/pildid peavad olema loetavad ja selged.
  • Pildid peavad olema värvilised.
  • .pdf
  • .doc
  • .bmp
  • .png
  • .jpg
Miks ma pean veel dokumente saatma?

Võib juhtuda, et peame su tegevuse kohaselt küsima sinult veel dokumente. See võib olla regulatiivsete kohustuste täitmiseks või täiustatud verifitseerimiseks. See aitab meil sind kaitsta, kui sa meie saiti kasutad.

Mitte kõik mängijad ei pea veel dokumente saatma, kuid kui sul see vajalik on, palume sul meile vajalikud dokumendid saata. Mõnel juhul võib see mõjutada sinu võimalust mängudes osaleda.

Veendu, et sinu kontole registreeritud e-posti aadress on uuendatud, et saaksime sinuga kiirelt ühendust võtta.

Mis on vara päritolu (SOW)?

Vara päritolu kirjeldab, kuidas mängija või tema pere on oma rahalise vara omandanud.

Näiteks tuleb meil uurida tegevust, mis toodab mängijale rahalist ja muud vara.

Vara päritolu näited:

  • pärandus;
  • investeeringud;
  • äri omamine;
  • töökoht.
Miks on vara päritolu oluline?

Selle protsessiga väldime rahapesu meie saidil ja kaitseme mängijaid vastutustundliku mängimise seisukohast.

Mis vara päritolu dokumente ma saatma pean?

Küsime ainult dokumente, mis on seotud sinu panustega. Võtame vastu järgmiseid dokumente:

  • Palgaleht - mitte vanem kui kolm kuud
  • Tööandja või ettevõtte esindaja allkirjaga kiri, mis tõendab palka, töötamise algusaega ja ametikohta;
  • Pangakonto väljavõte, kus on näha viimased kolm palgamakset
  • Investeeringute väljavõtted
  • Kui oled iseenda tööandja, siis kontode väljavõte kus on näha sinu palk ja andmed on avatud
  • Kiri kinnisvara või äri müügiga seotud juristidelt
  • Muud selged tõendid, mis on seotud sinu pokkeri-/hasartmänguvõitudega (kaasa arvatud loterii)
Mis on vahendite päritolu (SOF)?

See kontroll kirjeldab su otseste vahendite päritolu, näiteks deposiidimeetodit, millega sa raha kontole kandsid.

Miks on vahendite päritolu oluline?

Meie litsentsi tingimuste ja kohustuste kohaselt peame küsima mängijate käest teatud teavet, et viia läbi turvakontrolle.

Sinu asukohast sõltumatult tuleb meil alati tagada, et:

  • kontot kasutab õige inimene;
  • me kaitseme enda mängijaid pettuste või ebaseaduslike tegevuste eest;
  • meie mängijad saavad meie saidil mängida viisil, mis ei kahjusta nende isiklikku ega rahalist heaolu;
  • me toimime igas piirkonnas kohalike seaduste ja reeglite kohaselt.
Mis dokumente ma vahendite päritolu verifitseerimiseks saatma pean?
  • Pangakaart
  • Elektroonilise rahakoti konto
  • Ettemakstud vautšer
  • Pangaülekanne
  • Vastastikused ülekanded Selline ülekanne (mängijatevahelised ülekanded) ei ole kõigi litsentside all saadaval.

Mis juhtub, kui ma dokumente ei saada?

Kui me sinuga ühendust ei saa või sa ei saa meile vajalikke dokumente saata, siis me võime piirata ligipääsu su kontole kuniks oleme vajaliku teabe kätte saanud.

Kas minu dokumente ja teavet hoitakse turvaliselt?

Me näeme palju vaeva, et kaitsta meie mängijate identiteeti ja muud tundlikku teavet, mida kogume.

Sinu teabe kaitseks oleme võtnud kasutusele siseturvalisuse meetmed.

Nendele andmetele saab juurdepääsu ainult mängija või nagu on kirjas meie privaatsusteatises, mille leiad meie veebisaidilt.

Kõik meie töötajad peavad järgima privaatsusteatist ja hoidma mängijate andmed rangelt konfidentsiaalsena. See kohustus jääb kehtima ka siis, kui töötaja lahkub meie organisatsioonist. Me investeerime uusimatesse turvasüsteemidesse, et kaitsta andmeid, mida hoiame.

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?