Kõik meie mängijad peavad dokumentidega kinnitama oma vanuse, isiku ja aadressi. See tuleneb meie litsentsi ja õiguslikest nõuetest.
Seda verifitseerimist kutsutakse „Tunne oma klienti“ ehk Know Your Customer (KYC) protsessiks. See võib juhtuda igal etapil, mitte ainult registreerimisel või esimese deposiidi tegemise ajal.
KYC-i verifitseerimine aitab meil kaitsta mängijaid ja luua turvaline keskkond. Peame veenduma, et:
Haavatavatel mängijatel, näiteks alaealistel, pole ligipääsu meie teenustele.
Igal mängijal on konto.
Vähendame pettuste või topeltkontode ohtu.
Konto on loonud päris isik, kellel on aktiivne e-posti aadress.
Kui vaja, saame mängijatega ühendust võtta.
Sarnaselt klassikalistele kasiinodele palume sul oma isik verifitseerida ja hoolitseme selle eest, et meie mängijad oleksid need, kes nad väidavad.
Mängijate isiku ja vanuse kinnitamiseks kasutame elektroonilisi vahendeid, kuid 100% meie mängijatest ei saa elektrooniliselt kinnitada. Mõnikord peame KYC eesmärgil nägema sinu dokumente.
Sõltuvalt sinu registreerimisriigist või litsentsist võime võtta vastu erinevaid dokumente.
Me võtame vastu järgmiseid:
Kui sa ühtegi ülalmainitud dokumenti saata ei saa, võtame vastu ka järgmisi dokumente:
Saada meile üks järgmistest:
Rootsi mängijad:
Võtame vastu ainult rahvastikuregistri dokumendi väljavõtteid.
Kui sul pole ühtegi neist dokumentidest, saada meile üks järgmistest:
Esikohale seame andmeturbe ja järgime maksekaartide valdkonna andmeturbe standardi (PCI DSS) reegleid.
Enne dokumendi saatmist veendu, et:
Piltidel olevad näod on hägustatud andmekaitse eesmärgil. Need pildid on vaid näideteks. Veendu, et sinu nägu on piltidel selgelt nähtav.
Piltidel olevad näod on hägustatud andmekaitse eesmärgil. Need pildid on vaid näideteks. Veendu, et sinu nägu on piltidel selgelt nähtav.
Piltidel olevad näod on hägustatud andmekaitse eesmärgil. Need pildid on vaid näideteks. Veendu, et sinu nägu on piltidel selgelt nähtav.
Me võtame vastu järgmiseid:
Kui sa ühtegi ülalmainitud dokumenti saata ei saa, võtame vastu ka järgmisi dokumente:
Hispaanias elava Hispaania kodaniku/mittekodaniku vastuvõetavad dokumendid:
Hispaanias mitte elava mittekodaniku vastuvõetavad dokumendid:
Sobivad dokumendid: Hispaania mittekodanik, kes ei ela Hispaanias ja ei saa meile saata ülalmainitud dokumente:
Vastuvõetavad isikut tõendavad dokumendid:
ID digitaalne rahakott
Tööluba
Aadressi tõestus (POA)
Me ei võta vastu järgmiseid:
Tekst peab olema selge ja pilti peab olema kõrge eraldusvõimega.
Me ei võta vastu fotokoopiaid.
Dokumendi kõik neli nurka peavad olema nähtaval, kaasa arvatud MRZ kood või dokumendi number.
Dokumendil olev oluline teave peab olema nähtaval, kaasa arvatud sünnikuupäev ja dokumendi number.
ID-de puhul peame nägema järgmist:
POA puhul peame nägema järgmist:
Dokumente võid saata järgmistes vormingutes:
Võib juhtuda, et peame su tegevuse kohaselt küsima sinult veel dokumente. See võib olla regulatiivsete kohustuste täitmiseks või täiustatud verifitseerimiseks. See aitab meil sind kaitsta, kui sa meie saiti kasutad.
Mitte kõik mängijad ei pea veel dokumente saatma, kuid kui sul see vajalik on, palume sul meile vajalikud dokumendid saata. Mõnel juhul võib see mõjutada sinu võimalust mängudes osaleda.
Veendu, et sinu kontole registreeritud e-posti aadress on uuendatud, et saaksime sinuga kiirelt ühendust võtta.
Vara päritolu kirjeldab, kuidas mängija või tema pere on oma rahalise vara omandanud.
Näiteks tuleb meil uurida tegevust, mis toodab mängijale rahalist ja muud vara.
Vara päritolu näited:
Selle protsessiga väldime rahapesu meie saidil ja kaitseme mängijaid vastutustundliku mängimise seisukohast.
Küsime ainult dokumente, mis on seotud sinu panustega. Võtame vastu järgmiseid dokumente:
See kontroll kirjeldab su otseste vahendite päritolu, näiteks deposiidimeetodit, millega sa raha kontole kandsid.
Meie litsentsi tingimuste ja kohustuste kohaselt peame küsima mängijate käest teatud teavet, et viia läbi turvakontrolle.
Sinu asukohast sõltumatult tuleb meil alati tagada, et:
Kui me sinuga ühendust ei saa või sa ei saa meile vajalikke dokumente saata, siis me võime piirata ligipääsu su kontole kuniks oleme vajaliku teabe kätte saanud.
Me näeme palju vaeva, et kaitsta meie mängijate identiteeti ja muud tundlikku teavet, mida kogume.
Sinu teabe kaitseks oleme võtnud kasutusele siseturvalisuse meetmed.
Nendele andmetele saab juurdepääsu ainult mängija või nagu on kirjas meie privaatsusteatises, mille leiad meie veebisaidilt.
Kõik meie töötajad peavad järgima privaatsusteatist ja hoidma mängijate andmed rangelt konfidentsiaalsena. See kohustus jääb kehtima ka siis, kui töötaja lahkub meie organisatsioonist. Me investeerime uusimatesse turvasüsteemidesse, et kaitsta andmeid, mida hoiame.