poker

Ühenduse katkemine, nõuanded ja ruuteri probleemid

Sinu arvutist pärinevad andmed liiguvad läbi erinevate võrguseadmete enne meie serveritesse jõudmist.

Me viitame igale seadmele, mida sinu andmed läbivad kui ühele hüppele. Andmed kaovad tõenäoliselt esimestel hüpetel, st sinu ruuteri või interneti-teenuse pakkuja seadmetes.

Selle parandamiseks proovi neid samme.

Nõuanded ja Wi-Fi-ühendused

  • Piira meie tarkvaras mängimise ajal teiste interneti-rakenduste kasutamist. Asjad, nagu tekstvestlused, failijagamisprogrammid, veebibrauser, heli- või video voogedastus ja Windowsi värskendused, võivad jõudlust mõjutada.
  • Kontrollige, kas sinu võrguseadmesse on installitud uusimad värskendused. Täpsemat teavet leiad seadme kasutusjuhendist või tootja veebisaidilt.

Kui kasutad traadita ühendust ja sul on endiselt probleeme, soovitame teha järgmist:

  • Veendu, et kõik võrgukaablid on korralikult ühendatud. Kui sinu ruuteril on antenn, veendu, et see on suunatud vertikaalselt.
  • Taaskäivita oma ruuter.
  • Proovi ruuterit ümber paigutada, et seinad, kapid või muud seadmed ei blokeeriks signaali.
  • Muuda Wi-Fi-võrgu kanalit. Juhised sõltuvad sinu ruuteri mudelist. Täpsemat teavet leiad kasutusjuhendist või tootja veebisaidilt.

Kiirustesti saidi kasutamine paranemise kontrollimiseks pärast iga sammu võib aidata probleemi kindlaks teha. Populaarsete kiirustesti saitide hulka kuuluvad:

Lõpuks, kui olukord ei lahene, võta ühendust oma interneti-teenuse pakkujaga, et nad sinu ühendust kontrolliksid.

Tähelepanu.
Mängijate heaolu huvides jagame linke kolmandate osapoolte veebisaitidele. Me ei toeta ega võta vastutust Stars Groupi mittekuuluvate toodete või veebisaitide kasutamise eest. Üleval mainitud teavet või teenuseid kasutad omal vastutusel ja äranägemisel.

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?