Sinu arvutist pärinevad andmed liiguvad läbi erinevate võrguseadmete enne meie serveritesse jõudmist.
Me viitame igale seadmele, mida sinu andmed läbivad kui ühele hüppele. Andmed kaovad tõenäoliselt esimestel hüpetel, st sinu ruuteri või interneti-teenuse pakkuja seadmetes.
Selle parandamiseks proovi neid samme.
Kui kasutad traadita ühendust ja sul on endiselt probleeme, soovitame teha järgmist:
Kiirustesti saidi kasutamine paranemise kontrollimiseks pärast iga sammu võib aidata probleemi kindlaks teha. Populaarsete kiirustesti saitide hulka kuuluvad:
Lõpuks, kui olukord ei lahene, võta ühendust oma interneti-teenuse pakkujaga, et nad sinu ühendust kontrolliksid.
Tähelepanu.
Mängijate heaolu huvides jagame linke kolmandate osapoolte veebisaitidele. Me ei toeta ega võta vastutust Stars Groupi mittekuuluvate toodete või veebisaitide kasutamise eest. Üleval mainitud teavet või teenuseid kasutad omal vastutusel ja äranägemisel.