Me tahame, et sa jõuaksid esimesel võimalusel tagasi mängima. Saad sellele kaasa aidata, saates allpool vajamineva teabe meie klienditoe meeskonnale.
Loe altpoolt, kuidas kuvatõmmist teha:
Ava kuva kohas, kus sul on probleem. Järgmiseks järgi oma operatsioonisüsteemile kehtivaid juhiseid:
Kuvatõmmise tegemise meetoditega tutvumiseks ja lisateabe saamiseks külasta WikiHow veebisaiti.
Juhendi kuvatõmmise tegemiseks leiad Apple’i veebisaidilt
Enamiku Androidi seadmete puhul lähtu järgmistest juhistest:
Kuvatõmmised leiad galerii rakendusest valides:
Juhised võivad sõltuvalt seadmest erineda, kuid on reeglina eeltooduga üsna sarnased. Kui vajad veel abi, võta ühendust enda seadme tootjaga.
Täpsemat teavet leiad ka Google’i tugiteenuste saidilt.
Meie tarkvara logifailid salvestavad rakenduses toimunu. Vaatame need üle ja proovime üles leida veateated või probleemi põhjuse.
Süsteem kirjutab logifailid 48 tunni möödudes üle, seetõttu on oluline, et saadad need esimesel võimalusel.
Ava meie tarkvara. (Sa ei pea sisse logima.) Vali lobbyst:
„Abi“ → „Logifailid“ (kirjuta avanenud aknasse oma kasutajanimi ja muu teave) → „SAADA LOGIFAILID“.
Logifailid ja su selgitus saadetakse seejärel meile automaatselt.
Logifailide saatmine koos teiste manustega
Saad lisada logifailidele ka teisi manuseid, näiteks kuvatõmmiseid. Selleks ava lobby ja vali:
„Abi“ → „Logifailid“ → „PAKI KOKKU JA SALVESTA“.
Salvesta fail töölauale. Vaikeasukohaks on seadete kaust, seega salvesta see kindlasti töölauale.
Mis siis, kui tarkvara ei avane?
Proovi jooksutada meie tarkvara vähemalt 3 kuni 4 minutit ja jäta see üritama ühendust luua. Isegi kui tuleb veateade, jäta programm veel mõneks minutiks lahti.
Paari minuti möödudes järgi oma operatsioonisüsteemile kehtivaid juhiseid:
Sellest videost leiab täpsemad juhised:
Kui kasutad meie mobiilirakendust, tee allolev valik:
Logifailid saadetakse meile automaatselt.
Kui sa ei saa meie mobiilirakendust avada, ei saa sa meile oma logifaile saata. Saad meile siiski saata kuvatõmmise ja muid üksikasju.
Kui meie tarkvara avaneb, saab logifaile meile automaatselt saata valides „SAADA LOGIFAILID“. Lisa oma kasutajanimi ja muu teave.
Kuidas saata käsitsi logifaile, kuvatõmmiseid või muud teavet?
Aktsepteerime logifaile tihendatud vormingus, mis lõpeb .zip-iga. Kui soovid faile tihendada, kuid pole kindel, kuidas seda teha, vaata abi saamiseks Microsofti veebisaiti.
Kui oled logifailid kokku pakkinud, saada need meile koos ülejäänud teabega. Seda saad teha vestluse kaudu nii mängukliendi täisversioonis, mobiilirakenduses kui ka meie veebisaidil.
Tähelepanu:
mängijate heaolu huvides jagame linke kolmandate osapoolte veebisaitidele. Me ei toeta ega võta vastutust Stars Groupi mittekuuluvate toodete või veebisaitide kasutamise eest. Üleval mainitud teavet või teenuseid kasutad omal vastutusel ja äranägemisel.