poker

Tarkvara probleemidest, riketest või veateadetest teatamine

Me tahame, et sa jõuaksid esimesel võimalusel tagasi mängima. Saad sellele kaasa aidata, saates allpool vajamineva teabe meie klienditoe meeskonnale.

  • Kuvatõmmis veast või probleemist.
  • Mängukliendi logifailide koopia.
  • Probleemi kirjeldus.

Loe altpoolt, kuidas kuvatõmmist teha:

Kuvatõmmise tegemine

Ava kuva kohas, kus sul on probleem. Järgmiseks järgi oma operatsioonisüsteemile kehtivaid juhiseid:

Windows
  1. Hoia korraga all klahve „Windows“ ja „Print screen“.
  2. Su ekraan tuhmub hetkeks näitamaks, et tegid just kuvatõmmise.
  3. Sinu kuvatõmmis salvestatakse automaatselt sellesse kausta: „Pictures“ (Pildid) → „Screenshots“ (Kuvatõmmised).

Kuvatõmmise tegemise meetoditega tutvumiseks ja lisateabe saamiseks külasta WikiHow veebisaiti.

Mac
  • Hoia korraga all klahve „Command“, „Shift“ ja „3“.
  • Kuvatõmmis salvestatakse su töölauale.

Juhendi kuvatõmmise tegemiseks leiad Apple’i veebisaidilt

Android

Enamiku Androidi seadmete puhul lähtu järgmistest juhistest:

  • hoia paari sekundi jooksul korraga all toitenuppu ja helitugevuse vähendamise nuppu;
  • põgus animatsioon näitab, et tegid just kuvatõmmise.

Kuvatõmmised leiad galerii rakendusest valides:

  • Library“ (Teek) → „Screenshots“ (Kuvatõmmised)

Juhised võivad sõltuvalt seadmest erineda, kuid on reeglina eeltooduga üsna sarnased. Kui vajad veel abi, võta ühendust enda seadme tootjaga.

Täpsemat teavet leiad ka Google’i tugiteenuste saidilt.

iOS

Juhised sõltuvad seadmest ja mudelist, mida kasutad. Parimad juhised leiad Apple’i veebisaidilt:

Logifailide salvestamine

Meie tarkvara logifailid salvestavad rakenduses toimunu. Vaatame need üle ja proovime üles leida veateated või probleemi põhjuse.

Süsteem kirjutab logifailid 48 tunni möödudes üle, seetõttu on oluline, et saadad need esimesel võimalusel.

Mängukliendi täisversioonis (Windows või Mac)

Ava meie tarkvara. (Sa ei pea sisse logima.) Vali lobbyst:

„Abi“ → „Logifailid“ (kirjuta avanenud aknasse oma kasutajanimi ja muu teave) → „SAADA LOGIFAILID“.

Logifailid ja su selgitus saadetakse seejärel meile automaatselt.

Logifailide saatmine koos teiste manustega

Saad lisada logifailidele ka teisi manuseid, näiteks kuvatõmmiseid. Selleks ava lobby ja vali:

„Abi“ → „Logifailid“ → „PAKI KOKKU JA SALVESTA“.

Salvesta fail töölauale. Vaikeasukohaks on seadete kaust, seega salvesta see kindlasti töölauale.

Mis siis, kui tarkvara ei avane?

Proovi jooksutada meie tarkvara vähemalt 3 kuni 4 minutit ja jäta see üritama ühendust luua. Isegi kui tuleb veateade, jäta programm veel mõneks minutiks lahti.

Paari minuti möödudes järgi oma operatsioonisüsteemile kehtivaid juhiseid:

Windows
  1. Hoia korraga all klahve „Windows“ ja „R“.
  2. Kirjuta või kopeeri/kleebi vastavale väljale allolev tekst. Vajuta sisestusklahvile:
    %USERPROFILE%\AppData\Local.
  3. Otsi üles meie tarkvara kaust ja ava see.
  4. Otsi üles kõik failid, mis lõppevad lühendiga log.0 või .log.1.
  5. Lohista failid töölauale, siis on lihtsam need hiljem üles leida.

Sellest videost leiab täpsemad juhised:

Mac OS X
  1. Ava „Finder“. Klõpsa ekraani ülaosas asuval menüül ja seejärel „Go“ (Ava) ja „Go to Folder“ (Ava kaust).
  2. Kirjuta või kopeeri/kleebi vastavale väljale allolev tekst ja klõpsa sisestusklahvil:
    „~/Library/Logs“.
  3. Otsi üles meie tarkvara kaust ja ava see.
  4. Otsi üles kõik failid, mis lõppevad lühendiga log.0 või .log.1.
  5. Lohista failid töölauale, siis on lihtsam need hiljem üles leida.

Kui kasutad meie mobiilirakendust, tee allolev valik:

Mobiilirakendus (Android või iOS)
  1. Ava mobiiliseadmest meie mobiilirakendus ja logi sisse; kui sa ei saa sisse logida, järgi 2. sammu, vastasel juhul jätka 3. sammuga;
  2. sulge sisselogimise aken, vajutades paremas ülanurgas olevat sümbolit „X“;
  3. kontopaneeli avamiseks puuduta ikooni „Konto“;
  4. vali „Lisavalikud“ ja seejärel „Saada logifailid klienditoele“;
  5. lisa oma kasutajanimi ja muu vajalik teave;
  6. vajuta valikul „SAADA LOGIFAILID“.

Logifailid saadetakse meile automaatselt.

Kui sa ei saa meie mobiilirakendust avada, ei saa sa meile oma logifaile saata. Saad meile siiski saata kuvatõmmise ja muid üksikasju.

Kuidas seda teavet saata?

Kui meie tarkvara avaneb, saab logifaile meile automaatselt saata valides „SAADA LOGIFAILID“. Lisa oma kasutajanimi ja muu teave.

Kuidas saata käsitsi logifaile, kuvatõmmiseid või muud teavet?

Aktsepteerime logifaile tihendatud vormingus, mis lõpeb .zip-iga. Kui soovid faile tihendada, kuid pole kindel, kuidas seda teha, vaata abi saamiseks Microsofti veebisaiti.

Kui oled logifailid kokku pakkinud, saada need meile koos ülejäänud teabega. Seda saad teha vestluse kaudu nii mängukliendi täisversioonis, mobiilirakenduses kui ka meie veebisaidil.

Tähelepanu:
mängijate heaolu huvides jagame linke kolmandate osapoolte veebisaitidele. Me ei toeta ega võta vastutust Stars Groupi mittekuuluvate toodete või veebisaitide kasutamise eest. Üleval mainitud teavet või teenuseid kasutad omal vastutusel ja äranägemisel.

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?