poker

Käejaotuste ajalugu ei salvestata (Windowsis)

Kui su käejaotuste ajalugu ei salvestu su arvuti kõvakettale, proovi järgmist.

Esimene samm: veendu, et salvestamine on aktiveeritud

Ava lobbyst:

  • „Seaded“ → „Mänguajalugu“ → „Käte ajalugu“

Valiku „Salvesta minu käte ajalugu“ aktiveerimine peaks probleemi lahendama, kui see pole juba aktiveeritud.

Kui salvestamine oli juba aktiveeritud või kui probleem ei lahenenud, proovi järgmist sammu.

Teine samm: uuri, miks käejaotuste ajalugu ei salvestata

Selleks võib olla mitu põhjust.

Muuda ära salvestamise kaust

Faili sihtkaust on kirjutuskaitstud. Näiteks on kaust „Programmifailid“ tavaliselt kirjutuskaitstud.

Probleemi lahendamiseks ava uuesti „Käte ajalugu“ ja vali kaustaks „Dokumendid“ või midagi sarnast, mis ei ei asuks kaustas „Programmifailid“.

Konfiguratsiooni fail on vigastatud

Selle parandamiseks nimeta seadistuste fail ümber. Ümbernimetamine sunnib meie tarkvara looma uue seadistuste faili.

Nii kaovad sinu vanad seadistused, aga uued muudatused salvestatakse uude faili.

Esiteks vali:

  • „Abi“ → „Ava minu seadete kaust“

Seejärel toimi järgmiselt:

  1. pane meie tarkvara kinni, kuid jäta seadistuste kaust avatuks;
  2. otsi sellest kaustast üles fail nimega „user“ (või user.ini);
  3. tee sellel paremklõps ja vali „Nimeta ümber“;
  4. pane failile nimeks „user.old“ ja vajuta kinnitamiseks sisestusklahvil.

Tarkvara uuesti avades aktiveeri käejaotuste ajalugu (esimene samm).

Kolmanda osapoole tööriista konflikt meie tarkvaraga

Jooksuta meie tarkvara ilma kolmanda osapoole programmideta.

Kui su käejaotusi salvestatakse, siis on probleem kolmanda osapoole rakenduses. Abi saamiseks võta ühendust nende klienditoe meeskonnaga.

Lisateave

Me salvestame kõik pärisraha käejaotused. Enda käejaotuste ajaloo küsimiseks toimi järgmiselt:

„Tööriistad“ → „Ajalugu ja statistika“ → „Küsi käejaotuste ajalugu“

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?