poker

Konto või isikuandmete muutmine

Kuidas saan vahetada oma telefoninumbrit?

Igale kontole saab registreerida vaid ühe mobiilinumbri. See reegel kehtib kõikide litsentside puhul.

Telefoninumbri muutmiseks järgi allolevaid juhiseid sõltuvalt seadmest, mida kasutad.

Kui numbri uuendamisel kuvatakse veateade, et see pole piisavalt pikk, lisa numbri algusesse nulle.

Veebisaidil

Kontole registreeritud telefoninumbri muutmiseks meie veebisaidil vajuta allolevale nupule. Selleks tuleb sul sisse logida, kui sa pole seda juba teinud.

Sisesta numbrid väljale „Telefoninumber“ ja vajuta „Rakenda“.

Telefoninumbri värskendamine

Mobiilirakenduses

Numbri uuendamiseks nutitelefonis puuduta seda nuppu. Selleks tuleb sul sisse logida, kui sa pole seda juba teinud.

Sisesta numbrid väljale „Telefoninumber“ ja puuduta „Rakenda“.

Telefoninumbri värskendamine

Juhised telefoninumbri uuendamiseks

Mängukliendi täisversioonis

Logi meie tarkvarasse sisse ja lähtu järgmistest sammudest:

  1. vali pealobbyst „Seaded“;
  2. vali „Konto andmed“;
  3. seejärel vali „Telefon“;
  4. lisa või muuda enda telefoninumber. Suunakood on juba täidetud, nii et sisesta lihtsalt enda number.
  5. Lõpetuseks vajuta „Rakenda“.

Juhised telefoninumbri uuendamiseks

Kuidas uuendada isikuandmeid nagu nime, sünnikuupäeva või sugu

Et uuendada kontol enda nime, sünnikuupäeva või sugu, järgi allpool toodud juhiseid.

Kuidas muuta kontole registreeritud nime?

Kui tegid nime sisestamisel vea ning sa ei ole veel pärisraha vormi täitnud ega registreerimist lõpetanud, võta meiega ühendust ja saada vajalikud andmed. Uuendame nime sinu eest.

Kui oled juba pärisraha vormi täitnud, aga tegid vea ja tahad andmeid muuta, siis laadi üles selge koopia valitsusasutuse väljastatud isikut tõendavast dokumendist. Selleks sobib ID-kaart, pass või juhiluba.

Kui sul on vaja muuta nime, sest oled hiljuti abiellunud või lahutanud, saada meile vastav abielu- või lahutustunnistus. Neil dokumentidel peaks olema näha sinu endine ja praegune nimi.

Kuidas dokumente üles laadida?

Dokumentide üleslaadimiseks järgi neid juhiseid, lähtudes sellest, kuidas oma kontot kasutad:

Mängukliendi täisversioonis

Vali pealobbyst paremalt „Abi“;

  1. „Abi“ → „Võta meiega ühendust“;
  2. Account Security and Verification (turvalisus ja verifitseerimine);
  3. Laadi üles dokumendid

Seejärel järgi juhiseid, et laadida üles dokumendid meie kontaktvormi vahendusel.

Üles laadimiseks meie veebisaidil või mobiilirakenduses:

Kuidas saan sisestada või uuendada oma sünnikuupäeva?

Juhul, kui sisestad sünnikuupäeva esimest korda, logi sisse mängukliendi täisversiooni ja vali „Seaded“ → „Konto andmed“ → „Sünnikuupäev“. Sisesta sünnikuupäev ja vali „Rakenda“. See on võimalik ainult mängukliendi täisversioonis.

Kui tegid sünnikuupäeva sisestamisel vea, saada meile valitsusasutuse väljastatud isikut tõendava dokumendi koopia ja teeme paranduse sinu eest. Märgi kirja pealkirjaks „Sünnikuupäeva muutmine“ ja sisus selgita, miks soovid muutust teha.

Kuidas saan uuendada oma sugu?

Kui tegid soo sisestamisel vea ning sa pole veel pärisraha vormi täitnud, võta meiega ühendust ja saada vajalikud andmed. Teeme vajaliku uuenduse sinu eest. Kui oled sugu ametlikult muutnud, saada meile selge koopia valitsusasutuse väljastatud isikut tõendavast dokumendist.

Tähtis teave

.ES litsentsi mängijatelt ei saa me vastu võtta mobiiltelefoni ekraanitõmmiseid.

Kuidas e-posti aadressi uuendada?

Sisselogimiseks ja e-posti uuendamiseks lähtu allpool toodud juhistest. Vali platvorm, mida kasutad.

Mängukliendi täisversioonis
  1. Logi meie mängukliendi täisversiooni sisse;
  2. ava „Seaded“;
  3. vali „Konto andmed“;
  4. vali „E-post“;
  5. sisesta uus e-posti aadress;
  6. kinnita valik vajutades „RAKENDA“.

Täpsemate juhistega video vaatamiseks vajuta esitamise nuppu. Video on ingliskeelne.



Mobiilirakenduses

Kui kasutad nutitelefoni, puuduta allolevat nuppu. Seejärel logi sisse ja lähtu toodud juhistest.

Muuda e-posti aadressi

Täpsemate juhistega video vaatamiseks vajuta esitamise nuppu. Video on ingliskeelne.

Veebisaidil

Kui kasutad meie veebisaiti, vajuta allolevat nuppu. Seejärel logi sisse ja lähtu toodud juhistest.

Muuda e-posti aadressi

Sinu uuele e-posti aadressile saadetakse neljakohaline kood. Kui oled selle kätte saanud, ava uuesti konto e-posti muutmise jaotis ja sisesta kood.

Kui sa ei saanud oma valideerimiskoodi kätte, kontrolli oma rämpsposti kausta, kuna kood võis sinna sattuda.

Kuidas kodust aadressi uuendada?

Sisselogimiseks ja aadressi uuendamiseks lähtu allpool toodud juhistest. Vali platvorm, mida kasutad.

Mängukliendi täisversioonis
  1. Logi meie mängukliendi täisversiooni sisse;
  2. mine pealobby paremal küljel asuvale vahekaardile „Seaded“;
  3. vali „Konto andmed“,
  4. vali „Aadress“;
  5. sisesta uus aadress;
  6. kinnita valik vajutades „RAKENDA“.
Mobiilirakenduses

Kui kasutad nutitelefoni, puuduta allolevat nuppu. Seejärel logi sisse ja lähtu toodud juhistest.

Uuenda aadressi

Veebisaidil

Kui kasutad meie veebisaiti, vajuta allolevat nuppu. Seejärel logi sisse ja lähtu toodud juhistest.

Uuenda aadressi

Mis siis, kui mul on väljamakse taotlus ootel?

Sul on kaks võimalust:

  1. oota kuniks väljamakse taotlus on töödeldud ja vahendid sulle saadetud, seejärel uuenda enda aadressi;
  2. tühista enda väljamakse valides kassast „Vaata/tühista ootel väljamakseid“. Seejärel taotle uut väljamakset pärast aadressi uuendamist.

Vajuta allolevat nuppu, et minna kassasse meie veebisaidil või mobiilirakenduses.

Veebikassa

Mis juhtub, kui kolin välismaale?

Uues riigis pead järgima kohalikke interneti hasartmängude eeskirju. Vajalik võib olla uue konto loomine või olemas oleva konto migreerimine. Igal juhul oleme me hea meelega abiks!

Kui oled kolinud uude riiki, logi end kontole sisse uuest asukohast. Seejärel saada meile skannitud koopiad või digipildid järgmistest dokumentidest:

  • fotoga isikut tõendav dokument, kus on näha su nimi, väljastamise kuupäev ja sünnikuupäev (ID-kaart, pass või juhiluba);
  • hiljutine kommunaalarve, kus on näha sinu nimi, praegune aadress ja arve kuupäev (see ei tohi olla vanem kui kolm kuud);
  • hiljutise pangakonto väljavõte, kus on näha viimased tehingud sinu uues asukohas.

Dokumente saad üles laadida meie mängukliendi täisversioonis, mobiilirakenduses ja meie veebisaidil.

Kui sa ei saa kontole sisse logida, võta ühendust meie klienditoega.

Kui oleme su uue asukoha verifitseerinud, anname teada, mida edasi teha.

Mul on vaja oma konto verifitseerida või dokumente saata. Mida peaksin tegema?

Täpsemat teavet „tunne oma klienti“ (KYC) protsessi kohta leiad sellest artiklist.

Kui sul on konto või kontaktandmete uuendamisega probleeme, võta ühendust meie klienditoega.

Kas see artikkel oli sulle kasulik?


Kas sa ei leia küsimusele vastust?