Igale kontole saab registreerida vaid ühe mobiilinumbri. See reegel kehtib kõikide litsentside puhul.
Telefoninumbri muutmiseks järgi allolevaid juhiseid sõltuvalt seadmest, mida kasutad.
Kui numbri uuendamisel kuvatakse veateade, et see pole piisavalt pikk, lisa numbri algusesse nulle.
Logi meie tarkvarasse sisse ja lähtu järgmistest sammudest:
Et uuendada kontol enda nime, sünnikuupäeva või sugu, järgi allpool toodud juhiseid.
Kui tegid nime sisestamisel vea ning sa ei ole veel pärisraha vormi täitnud ega registreerimist lõpetanud, võta meiega ühendust ja saada vajalikud andmed. Uuendame nime sinu eest.
Kui oled juba pärisraha vormi täitnud, aga tegid vea ja tahad andmeid muuta, siis laadi üles selge koopia valitsusasutuse väljastatud isikut tõendavast dokumendist. Selleks sobib ID-kaart, pass või juhiluba.
Kui sul on vaja muuta nime, sest oled hiljuti abiellunud või lahutanud, saada meile vastav abielu- või lahutustunnistus. Neil dokumentidel peaks olema näha sinu endine ja praegune nimi.
Dokumentide üleslaadimiseks järgi neid juhiseid, lähtudes sellest, kuidas oma kontot kasutad:
Vali pealobbyst paremalt „Abi“;
Seejärel järgi juhiseid, et laadida üles dokumendid meie kontaktvormi vahendusel.
Üles laadimiseks meie veebisaidil või mobiilirakenduses:
Juhul, kui sisestad sünnikuupäeva esimest korda, logi sisse mängukliendi täisversiooni ja vali „Seaded“ → „Konto andmed“ → „Sünnikuupäev“. Sisesta sünnikuupäev ja vali „Rakenda“. See on võimalik ainult mängukliendi täisversioonis.
Kui tegid sünnikuupäeva sisestamisel vea, saada meile valitsusasutuse väljastatud isikut tõendava dokumendi koopia ja teeme paranduse sinu eest. Märgi kirja pealkirjaks „Sünnikuupäeva muutmine“ ja sisus selgita, miks soovid muutust teha.
Kui tegid soo sisestamisel vea ning sa pole veel pärisraha vormi täitnud, võta meiega ühendust ja saada vajalikud andmed. Teeme vajaliku uuenduse sinu eest. Kui oled sugu ametlikult muutnud, saada meile selge koopia valitsusasutuse väljastatud isikut tõendavast dokumendist.
.ES litsentsi mängijatelt ei saa me vastu võtta mobiiltelefoni ekraanitõmmiseid.
Sisselogimiseks ja e-posti uuendamiseks lähtu allpool toodud juhistest. Vali platvorm, mida kasutad.
Täpsemate juhistega video vaatamiseks vajuta esitamise nuppu. Video on ingliskeelne.
Sinu uuele e-posti aadressile saadetakse neljakohaline kood. Kui oled selle kätte saanud, ava uuesti konto e-posti muutmise jaotis ja sisesta kood.
Kui sa ei saanud oma valideerimiskoodi kätte, kontrolli oma rämpsposti kausta, kuna kood võis sinna sattuda.
Sisselogimiseks ja aadressi uuendamiseks lähtu allpool toodud juhistest. Vali platvorm, mida kasutad.
Sul on kaks võimalust:
Vajuta allolevat nuppu, et minna kassasse meie veebisaidil või mobiilirakenduses.
Uues riigis pead järgima kohalikke interneti hasartmängude eeskirju. Vajalik võib olla uue konto loomine või olemas oleva konto migreerimine. Igal juhul oleme me hea meelega abiks!
Kui oled kolinud uude riiki, logi end kontole sisse uuest asukohast. Seejärel saada meile skannitud koopiad või digipildid järgmistest dokumentidest:
Dokumente saad üles laadida meie mängukliendi täisversioonis, mobiilirakenduses ja meie veebisaidil.
Kui sa ei saa kontole sisse logida, võta ühendust meie klienditoega.
Kui oleme su uue asukoha verifitseerinud, anname teada, mida edasi teha.
Täpsemat teavet „tunne oma klienti“ (KYC) protsessi kohta leiad sellest artiklist.
Kui sul on konto või kontaktandmete uuendamisega probleeme, võta ühendust meie klienditoega.